Istraživanje PwC-a

Globalni prihodi od oglašavanja će u 2026. godini dosegnuti bilijun dolara: SAD je i dalje najveće tržište

Internetsko oglašavanje najveća je i jedna od najbrže rastućih komponenti sektora oglašavanja

Reklame (ilustracija)

 Nicolas Economou/Nurphoto Via Afp
Internetsko oglašavanje najveća je i jedna od najbrže rastućih komponenti sektora oglašavanja

Unatoč gospodarskim izazovima, tehnološkim poremećajima i pojačanom natjecanju na pojedinim geografskim područjima i u okviru pojedinih sektora, globalni sektor zabave i medija nastavio je rasti u 2023. godini. PwC-ovo istraživanje o sektoru zabave i medija Global Entertainment & Media Outlook 2024-28 pokazalo je da su se ukupni prihodi povećali za 5 posto na 2,8 bilijuna dolara.

Istraživanje, koje obuhvaća 13 sektora u 53 zemlje i teritorija, predviđa da će globalni prihodi sektora zabave i medija do 2028. godine dosegnuti 3,4 bilijuna dolara, s ukupnom godišnjom stopom rasta (CAGR) od 3,9 posto. Naime, očekuje se da će prihodi od oglašavanja do 2026. godine dosegnuti bilijun dolara i predviđa se da će pridonijeti više od polovice (55 posto) ukupnog rasta prihoda sektora zabave i...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 04:31