ONLINE TRGOVINA

Glavni konkurenti hrvatskim e-trgovinama dolaze iz Kine, Njemačke i Ujedinjenog Kraljevstva

Aktivni kupci u Hrvatskoj mjesečno naruče 4,3 paketa, a većina građana preko interneta trguje i međusobno

Panel Budućnosti e-trgovina u Jadranskoj regiji

 Goran Mehkek/CROPIX
Aktivni kupci u Hrvatskoj mjesečno naruče 4,3 paketa, a većina građana preko interneta trguje i međusobno

Kategorija medicina, što uključuje sve vezano za proizvode farmaceutskih kompanija pa i lijekove, najbrže rastući je dio online trgovine u Hrvatskoj, objavio je Geopostov E-shopper barometar na godišnjoj konferenciji o online trgovini ‘CRO Commerce 2023.’ što se u petak održala u Zagrebu.

Prema istraživanju Geoposta, popis deset najprodavanijih kategorija robe nije se značajnije promijenio, osim u brzini rasta kategorije medicina.

Moda na vrhu

U Hrvatskoj su na internetu najviše prometa vrti u modi, koju kupuje 53 posto domaćih online kupaca, zatim obući, koju kupuje 49 posto domaćih online kupaca, i u ljepoti i njezi, koju kupuje 47 posto domaćih online kupaca.

Očigledno je da je u Hrvatskoj povjerenje u domaće internetske trgovce naraslo.

image
...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
09. prosinac 2025 06:02