ZAŠTO TAKVA ODLUKA?

Evo što radi Njemačka s brodogradilištima, jedno je upravo postalo državno: U poslu osobno sudjelovao kancelar

U zamjenu za jamstva brodogradilištu savezna država i pokrajina postat će većinski vlasnici

Brod u izgradnji u brodogradilištu Meyer u Papensburgu

 /Diebildwerft/imago Stock&people/profimedia
U zamjenu za jamstva brodogradilištu savezna država i pokrajina postat će većinski vlasnici

Brodogradilište Meyer u Papenburgu je pojam u brodogradnji: sa navoza tamo silaze najluksuzniji kruzeri za kupce diljem svijeta. Mnogi, uključujući Južnu Koreju i pogotovo Kinu žele mu oduzeti barem dio tog unosnog posla, ali knjige narudžbi su pune.

Bolje rekavši – opet pune. Jer i to brodogradilište se našlo u nevolji u doba korone kad su i kruzeri besposleno stajali u lukama. „Problemčić“ brodogradilišta u Papenburgu je još jedan: ono uopće ne leži na moru. Svaki brod koji silazi sa navoza mora rijekom Ems doći do Sjevernog moram piše Deutsche Welle. Već i kod ovih brodova koji se tamo grade je doslovce pitanje jedva kojeg metra dok prolaze kroz brane na rijeci, a niti ispod kobilice nema više mnogo vode. Drugim riječima: kruzer još veći od onih koji se sad grad...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. studeni 2025 18:43