VIRTUALNA STVARNOST

Croatia osiguranje napravilo je najbolji digitalni vanjski oglas u Europi

Brigometar je interaktivni oglas pokretan umjetnom inteligencijom. Cilj je osvijestiti važnost brige za mentalno zdravlje

Ilustrativna fotografija

 Promo/Promo
Brigometar je interaktivni oglas pokretan umjetnom inteligencijom. Cilj je osvijestiti važnost brige za mentalno zdravlje

Sinoć je u Madridu Europsko udruženje za digitalni marketing (IAB Europe) proglasilo najnaprednije projekte u prošloj godini. Brigometar, koji je Croatia osiguranje kreiralo u suradnji s agencijom Bruketa&Žinić&Grey i Go2Digital-om, proglašen je najboljim europskim projektom digitalnog vanjskog oglašavanja. Brigometar je jedinstveni interaktivni oglas pokretan umjetnom inteligencijom.

Brigometar je na natjecanju MIXX Europe nagrađen zlatom za digitalno vanjsko oglašavanje te srebrom u kategoriji Virtualna i proširena stvarnost. Cilj Brigometra bio je osvijestiti važnost brige za mentalno zdravlje uslijed porasta uz to vezanih problema kao posljedice pandemije i potresa.

Istraživanja o mentalnome zdravlju provedena u Hrvatskoj tijekom pandemije i nakon potresa pokazala su pora...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. studeni 2025 04:12