Anita Brkanić Debelić

Članica Uprave METRO Hrvatska: Dvadeset godina partnerstva s HoReCa sektorom

Zahvaljujući dugogodišnjoj suradnji s domaćim proizvođačima gotovo 80 % naših dobavljača svježeg voća i povrća upravo su hrvatski proizvođači, a udio hrvatskih proizvoda u METRO-ovoj vlastitoj robnoj marki trenutno iznosi oko 50 % i konstantno raste

Anita Brkanić Debelić

Zahvaljujući dugogodišnjoj suradnji s domaćim proizvođačima gotovo 80 % naših dobavljača svježeg voća i povrća upravo su hrvatski proizvođači, a udio hrvatskih proizvoda u METRO-ovoj vlastitoj robnoj marki trenutno iznosi oko 50 % i konstantno raste

METRO u Hrvatskoj je počeo poslovati krajem 2001. godine otvorenjem prvoga veleprodajnog centra na zagrebačkom Jankomiru. Danas tvrtka posluje s ukupno deset veleprodajnih centara diljem Hrvatske. Nakon dvadeset godina poslovanja u Hrvatskoj, pozicionirali smo se kao lider na HoReCa tržištu. Glavni kupci su nam restorani, mali trgovci, hoteli i ugostitelji (HoReCa), mala i srednja poduzeća, sve vrste ureda, tvrtki i institucija.

METRO Grupa je u protekloj poslovnoj godini zahvaljujući snažnom razvoju poslovanja, zabilježila rekordan rast. Kada je riječ o rezultatima u odnosu na ostale članice Grupe, mi smo među najbrže rastućima u odnosu na postavljene ciljeve. Također, raste naš udio na tržištu posluživanja hrane i pića što nam govori da kupci prepoznaju napore koje ulažemo u razvi...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
10. prosinac 2025 14:19