Connecting your world. Novi je to slogan Hrvatskog Telekoma i prvi krovni slogan u povijesti Deutsche Telekom grupe koji će se u originalnom formatu primjenjivati u svim članicama, a za njega je zaslužna Brend direktorica Hrvatskog Telekoma Branka Bajt. Od svih prijedloga koji su stigli iz raznih zemalja grupacije, jednoglasno je odlučeno da je baš hrvatski prijedlog slogana najbolji. Bilo im je važno da asocira na povezanost jer ona za telekome ima dvostruko značenje - s jedne strane je u suštini usluga koju nude, a s druge asocira na povezanost korisnika s kolegama, obitelji i prijateljima kojima te usluge omogućuju. Usmjeren je na budućnost s naglaskom na korisničku perspektivu, moći se lako interpretirati i primijeniti na različite segmente poslovanja, ali i biti toliko jedinstven d...
GLOBALNI USPJEH
Brend direktorica HT-a osmislila je slogan koji su Nijemci odlučili koristiti u svim zemljama grupacije, po prvi puta u povijesti
‘Super je osjećaj znati da sam napravila nešto što će biti primijenjeno po cijelom svijetu‘
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....