KRAĐE PODATAKA

Banke upozoravaju građane: Zabilježen veći broj prevara, posebno pazite na ovaj detalj

Pokušaji prijevara najčešće se događaju putem lažne elektroničke pošte, SMS poruka i lažnih internetskih stranica

Ilustrativna fotografija

 Tongro Images/Alamy/Profimedia
Pokušaji prijevara najčešće se događaju putem lažne elektroničke pošte, SMS poruka i lažnih internetskih stranica

Posljednjih nekoliko dana banke bilježe povećani broj zlonamjernih pokušaja prijevara svojih klijenata u kojima kriminalci nastoje putem elektroničke pošte i drugih kanala komunikacije vjerodostojno imitirati banke. Iz Hrvatske udruge banaka upozorili su da su aktivne phishing kampanje koje ciljaju klijente hrvatskih banaka radi ostvarivanja financijske koristi i krađe podataka.

Pokušaji prijevara najčešće se događaju putem lažne elektroničke pošte, SMS poruka i lažnih internetskih stranica, a sve je popraćeno zlonamjernim, sofisticiranim i vjerodostojnim korištenjem vizualnog identiteta banaka. Cilj kriminalaca je preuzimanje tajnih podataka klijenata banke poput korisničkog imena i zaporke, broja tokena i jednokratne zaporke za prijavu na digitalne usluge banke, odnosno preuzim...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
09. prosinac 2025 02:11