Nastavak radova

Avax uveden u posao izgradnje stonske obilaznice koja će jug povezati s ostatkom države

Ovim je započela izgradnja jedne od najzahtjevnijih dionica u povijesti Hrvatskih cesta
 HANZA MEDIA

Hrvatske ceste u četvrtak su izvijestile da je grčka građevinska kompanija Avax danas uvedena u posao izgradnje stonske obilaznice, bitne za realizaciju povezivanja južne Dalmacije s ostatkom države, pri čemu je ključni objekt Pelješki most.

Nakon uvođenja Strabagove zajednice ponuditelja sredinom studenog, danas je u posao izgradnje stonske obilaznice uveden i grčki Avax S.A. te time kreće izgradnja jedne od najzahtjevnijih dionica u povijesti Hrvatskih cesta, kaže se u priopćenju.

Avax će graditi stonsku obilaznicu, odnosno poddionice Sparagovići/Zaradeže - Prapratno i Prapratno - Doli, ukupne duljine 18 km i ugovorene vrijednosti posla 511,5 milijuna kuna, bez PDV-a. Poddionica Sparagovići/Zaradeže - Prapratno sadržavat će jedan vijadukt, a Prapratno - Doli dva tunela i mosta.

Materijal i strojevi dovezeni su na gradilište i spremni su za početak proizvodnje, a ugovorni dovršetak ove dionice je 28 mjeseci.

Zajednica ponuditelja Strabag AG i Strabag d.o.o. uvedena je u posao sredinom studenog, za izgradnju dionice Duboka - Sparagovići/Zaradeže, odnosno pristupa do postojeće cestovne mreže sa strane kopna i s Pelješke strane, za vrijednost od 478,3 milijuna kuna bez PDV-a, s rokom dovršetka od 33 mjeseca.

Projekt "Cestovna povezanost s južnom Dalmacijom", koji sadrži izgradnju Pelješkog mosta s pristupnim cestama te izgradnju obilaznice Stona, danas je sa svim svojim fazama u punom pogonu, kažu u Hrvatskim cestama uz napomenu da ukupna duljina trase projekta iznosi 32 kilometra, od mjesta Duboka do mjesta Doli i zaobići će Neumski koridor.

Potkraj siječnja ili početkom veljače 2020. godine očekuju se prvi dijelovi kolnika Pelješkog mosta, koji će se brodovima dovoziti iz Kine. Oko 400 segmenata čelične rasponske konstrukcije bit će dugi šest, odnosno 12 metara, ovisno je li raspon na stupu sa zategom ili bez njega, dok će ukupna dužina cijele rasponske konstrukcije biti 2404 metara. Na gradilištu je u ovom trenutku 410 kineskih i 60 hrvatskih radnika te 21 plovilo. Dinamika radova je u skladu s planom, kažu u Hrvatskim cestama.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
23. studeni 2024 21:10