TRAGAČICA ZA ČUDIMA

Zagrepčanke je već godinama obožavaju i poznaju pod imenom Crni biser. Evo o kome se zapravo radi

Poznata modna dizajnerica jedna je od troje finalista natječaja „Ti kreiraš“ kojim tvrtka A1 Hrvatska trenutno bira novi dizajn službene odjeće svojih zaposlenika u prodajnim centrima diljem države. Otkrila nam je kako je završila u svijetu mode
Sara Lončarić
 A1 Hrvatska

Oduvijek se volim natjecati, to mi je u krvi, kroz smijeh započinje 30-godišnja zagrebačka dizajnerica Sara Lončarić.

Zato se i prijavila na nagradni natječaj „Ti kreiraš” kojim kompanija A1 Hrvatska traži moderna i praktična dizajnerska rješenja nove poslovne odjeće za zaposlenike u prodajnim centrima diljem Hrvatske.

- Shvatila sam da takva renomirana tvrtka mora dobiti luksuznu, klasičnu uniformu sa značajnim detaljem, da joj nisu potrebne uniforme bez priče i bez luksuza. A1 Hrvatska zauzeo je veliki dio komunikacijskog tržišta, pa je red i da dobije luksuznu uniformu koja će to i naglasiti - ističe Sara.

Njezino se kreativno rješenje za uniforme istaknulo među ukupno 47 pristiglih koje potpisuje 32 dizajnera ili dizajnerskih timova, pa je tako odabrana među troje finalista.

image
A1 Hrvatska

Sarin prepoznatljiv dizajnerski potpis jest – jednostavnost s decentnim detaljem. Vidljivo je to i u klasičnim kreacijama njezinog modnog brenda Blackpearl, dok je njezin je atelier u Vlaškoj već punih šest godina obavezna destinacija trendi Zagrepčanki. Sarina želja je da ono što stvara bude nosivo dugo godina. Time se vodila kreirajući i uniforme za zaposlenike A1 Hrvatska.

Bezvremenski stil

- Uniforma mora ocrtavati ugodnost nošenja, osjećaj luksuza i posebnosti, sofisticiranost izrade, lakoću održavanja i kvalitetne materijale. Dizajn mora biti moderan i reprezentativan. Uniforma je vrlo bitna kako bi ostavila taj prvi snažan dojam, da su ljudi profesionalni, pristupačni i kako bi zaposlenici lakše stupili u kontakt s klijentima. Izvrstan su primjer nekadašnje uniforme za stjuardese u aviokompanijama. Jednostavnost, sofisticiranost, prepoznatljivost i korak u novo - objašnjava Sara kojoj ovo nije prvi put da se susreće s kreiranjem uniformi. Već je ranije osmislila 12 modela za jedan hotel na Jadranu.

image
Kreativno rješenje dizajnerice Sare Lončarić za službenu odjeću zaposlenika kompanije A1 Hrvatska
Privatna arhiva Sare Lončarić

Svoj dizajnerski potpis uspjela je inkorporirati i u dizajn poslovne odjeće za A1 Hrvatska iako su boje i vrste materijala bili zadani.

- Ženska uniforma sastoji se od oversize košulje s modernim ovratnikom i rukavima na kojima je postignuta dvobojnost i dvoslojnost manžete, na to ide duži blejzer s većim i naglašenim reverom koji je prošiven kontrastnim koncem uz hlače s dubokom faldom koje su izvana također prošivene kontrastnim koncem. Muška košulja ima novu vrstu letvice za kopčanje koja izgledom podsjeća na sako s jednoslojnim kopčanjem, a nosi se na hlače talijanskog stila u mrkva kroju s manjom faldicom te s ukrasnim prošivima. Posebnu pažnju posvetila sam i tome da odjeća za zaposlenike i zaposlenice bude ujednačena. Ravnopravnost je važna, kao i održivost u bezvremenskom smislu - otkrila nam je dizajnerica kojoj su stručnjaci domaće tvrtke Naftalina pomogli da izradi prototip.

image
Kreativno rješenje dizajnerice Sare Lončarić za službenu odjeću zaposlenika kompanije A1 Hrvatska
Privatna arhiva Sare Lončarić

Ljepota i preciznost kao vodilje

Isti su proces prošli i ostali finalisti, Nives Dravinec i Robert Sever, no uskoro će žiri odabrati jednog pobjednika po čijoj će se zamisli potom u Naftalini šivati uniforme za sve zaposlenike prodajnih centara A1 Hrvatska. Pobjednik natječaja svojom će kreativnom idejom osvojiti 20.000 kuna.

- Nakon što sam vidjela sva tri prototipa koji su ušli u finale natječaja, ali i isprobala ih, mogu samo reći 'wow'! Bit će mi teško odlučiti se za jedan od njih - istaknula je Nikolina Vratić, prodajna savjetnica u A1 Hrvatska i članica žirija koji je birao finaliste, a uskoro i pobjednički dizajn.

Raditi pod okriljem tvrtke A1 Hrvatska za Saru je bio ravnopravan odnos pun kreativnih izazova.

- Riječ je o komunikacijskoj tvrtki, pa je komunikacija između dizajnera i korisnika u ovom slučaju je dvojaka: dati identitet A1 Hrvatska kao kompaniji i omogućiti samim zaposlenicima da se osjećaju posebno i ugodno. U ovo sam iskustvo uložila puno vremena i kreativnosti - opisuje dizajnerica.

image
A1 Hrvatska

Ljubav prema modi kod Sare se mogla prepoznati već u djetinjstvu. No, nije to bilo samo igranje s krpicama jer njezina je cijela obitelj tehnički i dizajnerski nastrojena. Od malena su je učili da teži ljepoti i preciznosti što god stvarala, a za nju je upravo moda medij za stalno usavršavanje i traganje.

Kreativna snaga

- I danas sjećam prvog susreta s tkalačkim stanom u Školi primijenjene umjetnosti, gledala sam ga kao da je u sebi krio duha, nešto poput Aladinove svjetiljke, toliko je on za mene čuda mogao proizvesti. I otada stalno tragam za jednostavnim čudima u dizajniranju - smije se Sara.

Ona je s 24 godine, kada su se nakon prve revije rasprodali kaputi koje je kreirala, odlučila osnovati svoju tvrtku - Blackpearl.

- Ma, ja sam oduvijek drugačija, svojeglava, odlučivala sam o smjeru života koji nije bio uobičajen, ali je meni donosio izuzetnu sreću i zadovoljstvo unatoč tome što je to moju okolinu izluđivalo. Zato su me i prozvali Crnim biserom, koji je drugačiji i rijedak među bijelima - priznala nam je Sara koja kada ne kreira obožava čitati.

- Otkrivam japansku haiku poeziju, arhitekturu i jezik, pa tepam svom japanskom psu Seiku. Volim planinariti s kompasom u jednom i kartom u drugoj ruci, a zimi obožavam bordati, pa sam gotovo i zaboravila skijati - dodaje Sara, čiji je modni brend istaknut na tržištu zbog klasičnog i vječnog dizajna, koji je sušta suprotnost brzoj modi današnjice.

image
Natječaj „Ti kreiraš“ jedna je od društveno odgovornih aktivnosti tvrtke A1 Hrvatska u sklopu programa održivosti „Čini pravu stvar”
A1 Hrvatska

Kao društveno odgovorna kompanija, A1 Hrvatska natječajem „Ti kreiraš“ želi dati dodatni poticaj poslovanju malih i srednjih poduzeća i omogućiti im da pokažu kakva se kreativna snaga krije u njihovim ateljeima. Natječaj „Ti kreiraš“ odvija se u sklopu programa održivosti "Čini pravu stvar" kojim A1 Hrvatska promiče ekološki i društveno prihvatljivije, učinkovitije i održivije načine rada i života.


Sponzorirani sadržaj nastao u suradnji Native Ad Studija Hanza Medije i A1 Hrvatska.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
21. studeni 2024 13:22