Euforija se nastavlja

Za vrijeme prvenstva u Rusiji Hrvatska je bila popularnija od najseksi žene svijeta. Možemo li to opet ponoviti?

Na prošlom Svjetskom prvenstvu rasprodani su skoro svi hrvatski nogometni dresovi, zato se ove godine pripremite unaprijed
 Neja Markicevic/Cropix

Sjećate se 2018., slavljeničke godine kada je zbog povijesnog uspjeha Vatrenih cijeli svijet saznao za našu malu zemlju? Koliko je u tih mjesec dana popularnost Lijepe naše skočila dobro pokazuje podatak s najpoznatije internet tražilice. Svega mjesec dana prije početka Svjetskog nogometnog prvenstva u Rusiji, Hrvatska je bila ispod prosjeka najguglanijih pojmova koje su ljudi pretraživali. No, za vrijeme trajanja Mundijala, pogotovo na njegovoj samoj završnici, ime naše zemlje dosegnulo je svoj maksimum. Uoči finalne utakmice Vatrenih, pojam Hrvatska (Croatia) postao je najtraženiji u pomalo neočekivanim zemljama poput Kenije, Zimbabvea, Bangladeša i Nepala.

image
Tomislav Kristo/Cropix

Danas, tri godine kasnije, nogometna euforija još je jednom zavladala zemljom. Crveni i bijeli kvadratići preplavili su Lijepu našu, a veliki i mali još su jednom zajedno podržali Vatrene u teškoj utakmici protiv Engleske, favorita prvenstva. Iako rezultat otvorenja nije bio onakav kakvom smo se nadali, slavlje se, u većini gradova, nastavilo do dugo u noć i vjerujemo da Hrvatska i dalje ima šanse za odličan rezultat na Europskom prvenstvu.

Uostalom, upravo je to veliko srce, složnost, zajedništvo te vatreno bodrenje prije tri godine postalo svojevrsni fenomen koji je obišao cijeli svijet. Punih mjesec dana, te slavljeničke 2018. godine, srca svih Hrvata (u i izvan zemlje) kucala su kao jedno. Kada je Mundijal počeo nitko nije ni slutio kako će jedna mala Hrvatska sa svojih nešto više od 4 milijuna stanovnika dogurati do finala. Utakmicu po utakmicu, kolo po kolo, postajalo je sve jasnije kako Hrvatska ima šansu ispisati povijesni uspjeh. Kada smo se približili završnici natjecanja u dalekoj Rusiji, nogometna groznica obuzela je i one najtiše navijače. Domaći mediji danima su pisali o enormnim količinama probanih ćevapa, kobasica, piva, ali i dresova. U jednom trenutku nije bilo mjesta u kojem se mogao pronaći dres! Za ono malo njih što ih je ostalo vodile su se bitke, “bacale” cifre, održavale aukcije – ništa drugo nije bilo važno. Dres se morao imati.

image
Intersport

Mala zemlja, veliko čudo

Bili su to nestvarni dani, kao iz nekog filma. Strani mediji prozvali su nas velikim čudom. Svijet su obišle fotografije trgova, plaža, livada, kafića, balkona bojanih crveno – bijelim kvadratićima. Društvene mreže danima su brujale i o hrvatskoj tadašnjoj predsjednici Kolindi Grabar-Kitarović. Postala je najguglaniji pojam na internet tražilici, strani mediji počeli su objavljivati njenu biografiju, njoj u čast ruska pjevačica Alina Zaharova snimila je pjesmu i spot, tamo je postala simbol Hrvatske, dok je u Keniji zadobila veću popularnost od pojma “najseksi žena svijeta”.

image
Tom Dubravec/Cropix

No, nije ona bila jedina čije su fotografije i modne kombinacije zaludile svjetske medije. Strastvena navijačica te Miss Hrvatske Ivana Knoll u kratkom je roku cijelom svijetu pokazala kako se bodri reprezentaciju. Mediji su je proglasili jednom od najljepših navijačica Mundijala o čijim se crveno-bijelim kvadratićima pisalo i u Egiptu i Peruu.

Da je to bila povijesna godina za našu malu zemlju pokazao je i sve veći interes stranih novinara, redatelja, turista te poznatih osoba poput Anne Chlumsky, Judaha Friedlandera, Patricka Muldoona te Alistaira Overeema za našom zemljom koji su pri kraju prvenstva masovno počeli dolaziti u Lijepu našu kako bi na vlastitoj koži doživjeli tu nestvarnu euforiju i ljubav koja se širila svakim kutkom ove male zemlje.

image
Intersport

Podržimo naše kao na dočeku

- Kako je moguće da jedna zemlja mlađa nego mnogi naši reprezentativci (neovisna od 1991.) s onoliko stanovnika koliko ih živi na širem gradskom području Berlina (4,19) i površinom šest puta manjom nego Njemačka (56.594 km²) uspije doći u finale Svjetskog prvenstva? Ova momčad je gladna uspjeha! Ova momčad je srdačna! I ova momčad je autentična! - rečenice su kojima je najveći njemački tabloid Bild pokušao opisati pomalo nestvarni spektakl koji je Hrvatska priredila na prvenstvu, ali i prilikom povratka reprezentacije u Zagreb.

I uistinu, jesu srčani. Momčad je to koja je u ponedjeljak 16. srpnja 2018. godine uspjela na ulice glavnog grada izmamiti više od pola milijuna ljudi. Njihova snaga, predanost i borbenost sve nas je obuzela, a nestvarne fotografije dočeka zadivile su cijeli svijet koji nas je prozvao pravim pobjednicima tog prvenstva.

Kako bi još jednom, sebi i svijetu priredili spektakl koji se pamti podržimo naše Vatrene na putu do europskog zlata, a ključan detalj za još jednu "hrvatsku" razglednicu svijetu su, dakako, dresovi. Svoje omiljene NIKE HNS dresovima možete potražiti u Intersportu te tako poput Ivane Knoll svijetu pokazati kako izgleda pravi navijač. Dresove uz vaučer možete pronaći po sniženim cijenama sve do 31. srpnja ili do isteka zaliha. Pravo na vaučer možete ostvariti kupovinom proizvoda po vašoj želji u Intersportu, a ovisno o iznosu vašeg računa Intersport će vas nagraditi vaučerima s popustom od 30 pa sve do 60 posto za kupovinu omiljenog NIKE HNS dresa.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
09. studeni 2024 03:13