Totalna pomama

U Europi jača novo tržište vrijedno 347 milijardi dolara, navukli se i Hrvati

Trend online kupovine raste iz godine u godinu, a osim namirnica, bijele tehnike i dekoracija za dom, preko interneta se sve više kupuju i pića. Donosimo nekoliko ključnih prednosti ove nove navike među globalnim potrošačima
 Shutterstock

Kupovina „iz naslonjača“ u posljednjih je 10 godina postala industrija vrijedna pet bilijuna dolara, a ta brojka nezaustavljivo raste. Iako su neki još uvijek vrlo oprezni kada je riječ o naručivanju s interneta, mnogi stanovnici ove planete, uključujući i Hrvate, svakodnevno kupuju preko webshopova. Jedan od trgovinskih sektora, koji u posljednjih dvije godine bilježi stalan rast je FMCG, odnosno roba široke potrošnje u koju spadaju i alkoholna pića.

Internetske trgovine alkoholom naglo su profitirale 2020. godine, posebice u Kini, SAD-u i Australiji, kada smo zbog novih okolnosti najviše vremena provodili kod kuće. Kad se situacija stabilizirala, kupci su se počeli vraćati kupovini u fizičkim trgovinama. Međutim, tvrtka The Ecomm Manager tvrdi da će se rast online prodaje alkoholnih pića ipak nastaviti i u 2023. Prema istraživanjima stranih kompanija, očekuje se da će globalna internetska prodaja do 2026. dosegnuti vrtoglavih osam bilijuna dolara.

U Europi se posljednjih nekoliko godina pića također naručuju u velikoj mjeri preko interneta. Veličina europskog tržišta alkoholnih pića u 2021. procijenjena je na 347,3 milijarde dolara, a istraživanja pokazuju da će rasti za 3,3 posto svake godine do 2027. Pića su se u Europi tijekom 2021. najviše kupovala u Velikoj Britaniji, Njemačkoj, Italiji i Španjolskoj, od čega najviše vino, pivo i rakija. Osim toga, Europljani prema podatcima tvrtke za analizu tržišta Industry ARC konzumiraju i viski, šampanjac, votku, škotski viski i gin. U srednjoj Europi, posebice Češkoj, Austriji, Poljskoj, Njemačkoj i Rumunjskoj, najviše se konzumira pivo, dok se u mediteranskim zemljama više pije vino. Na sjeveru i istoku Europe prvi izbor su jaka alkoholna pića.

A kakva je situacija u Hrvatskoj kada je riječ o online kupovini pića? Prema podatcima tvrtke Roto dinamic, vodećeg distributera bezalkoholnih i alkoholnih pića, trend kupovine pića među Hrvatima porastao je u velikoj mjeri u 2022. godini u usporedbi s podatcima iz 2021. Njihov webshop, kažu, i dalje bilježi dvoznamenkasti rast, bez obzira na porast potrošnje u caffe barovima i restoranima, jer su ljudi prepoznali prednosti online kupovine i sve češće je koriste za kućne događaje. Kupci na Roto dinamic webshopu obično potroše 60 eura i više, a u tvrtki vjeruju da će u budućnosti taj iznos još više porasti.

image
Shutterstock

Kada je riječ o vrstama pića, u Hrvatskoj se najviše naručuju vina i jaka alkoholna pića, posebice ona koja nisu dostupna u svakoj trgovini.

- Trudimo se da naš asortiman bude uvijek zanimljiv s različitim inovacijama, specifičnim proizvodima i promocijama, kako bi svatko pronašao nešto za sebe i svoje goste. Danas imamo više od 2000 proizvoda u prodaji na webshopu, što malo fizičkih trgovina može imati u ponudi samo u kategoriji pića – poručuju iz Roto dinamica.

Internetska kupnja s godinama postaje sve popularnija jer ne morate napuštati udobnost svog doma da biste je obavili. Osim namirnica, auto dijelova, tehnike i ukrasa za dom, brojne prednosti ima i online kupovina pića, posebice ako redovito organizirate kućne partyje te ne želite „tegliti“ hrpu boca iz trgovine.

U Roto dinamicu uvijek brinu o zadovoljstvu kupaca kontinuiranim rastom prometa i slušanjem njihovih želja i potreba. Zbog toga je ovaj distributer pića iznimno cijenjen, ne samo među kupcima, nego i među domaćim i inozemnim poslovnim partnerima.

Širi izbor proizvoda

Uz malo istraživanja, možete pronaći velik izbor pića u online trgovinama koje ih nude po povoljnijim cijenama, nego u fizičkim prodavaonicama. Osim toga, webshopovi ne moraju brinuti o prostornim ograničenjima pa imate pristup puno većem asortimanu nego u većini trgovina alkoholnim pićima.

Roto dinamic webshop u ponudi ima sve što je potrebno za svaki kućni party – čak više od 2000 različitih vrsta pića. Bilo da volite bijelo, crveno ili rose vino, lagere, crna ili pšenična piva ili pak radije nazdravljate koktelima, u Rotu ćete pronaći baš ono što tražite. Osim bezalkoholnih i alkoholnih pića, Roto u ponudi ima i grickalice te začine za pića.

TRI SUPER PIĆA NA ROTO DINAMIC WEBSHOPU

Roto je ekskluzivni uvoznik i nekoliko prestižnih internacionalnih brendova vina, piva i žestokih pića iz artisan kategorije.

Astoria Prosecca

Astoria je renomirani talijanski proizvođač pjenušavih vina, a istoimenu vinariju osnovali su još 1987. godine braća Paolo i Giorgio Polegato. Njihovi prošeci već dugi niz godina osvajaju brojne nagrade, a posebno su zanimljivi Millesimato Valdobadene Prosseco Superiore D.O.C.G i Astoria Corderie Valdobiaddene Extra dry Prosecco. Prvi osvaja intenzivnim, voćnim okusom breskve i lubenice, a drugi ima neodoljivu aromu dinje, limuna i citrusa.

Erdinger pivo

Kao pivar sa srcem i dušom, Werner Brombach kuha najbolji autentični bavarski lager za grad Erding i regiju već preko 30 godina. ERDINGER Brauhaus NaturRadler i ERDINGER Brauhaus Helles su dva pivska specijaliteta donjeg vrenja. ERDINGER Brauhaus je više od brenda, to je obećanje Wernera Brombacha za budućnost pivarskog grada Erdinga. Brend uživa iznimnu svijest kupaca i popularnost. Jaki identitet brenda, nasljeđe i ljubav Wernera Brombacha prema pivi savršen su recept za uspjeh.

Luscombe tonik

Uz kvalitetni gin mora ići i vrhunski tonik, a jedni od najhvaljenijih su svakako Luscombe tonici. Ovaj brend još od 1978. stvara sjajne sokove i tonike na farmi u Devonu, grofoviji u jugozapadnoj Engleskoj. Njihovi proizvodi nagrađivani su čak 90 puta Great taste Awardom, a da ih vole i na engleskom dvoru dokazali su osvajanjem nagrade Royal warranta 2021. godine. Linija Luscombe tonika sadrži nekoliko odličnih okusa – bazgu, ružičasti grejp, krastavca, običan tonik i običan tonik u light verziji.

Stalne akcije i popusti

Kupnja pića može biti velik izdatak, zbog čega se mnogi odlučuju na kupovinu upravo preko interneta. Naime, online shopovi gotovo uvijek nude akcije na određene proizvode, a njihove cijene znaju biti i duplo manje od cijena tih istih artikala u fizičkim prodavaonicama. Mnogi webshopovi imaju besplatnu dostavu za narudžbe iznad određenog iznosa. To može biti sjajan način za uštedu u ionako izazovnom financijskom periodu.

U Roto dinamicu se mogu pohvaliti stalnim super promocijama, besplatnom dostavom iznad 39,82 eura i kodom za popust od 10 posto na cjelokupnu košaricu. Možete ga ostvariti ako se registrirate kao novi kupac na njihovom webshopu. Kupon vrijedi 60 dana od datuma registracije.

Osim toga, Roto nudi i party planer putem kojeg kupci mogu kreirati svoju listu želja potrebnih proizvoda. Roto će potom kroz četiri jednostavna koraka izračunati preporučenu količinu pića za vaš party, a narudžbu možete odmah predati putem webshopa. Nepotrošenu količinu dodataka poput leda, začina, čaša po završetku partyja možete vratiti u poslovnice Roto dinamica.

image
Hanza Media

Razne vrste plaćanja

Kartice sve više zamjenjuju tradicionalni način plaćanja gotovinom jer je tehnologija unaprijedila kartično poslovanje. Ono je posebno praktično upravo kod online kupovine jer ne moramo razmišljati imamo li dovoljno gotovine za nešto što želimo kupiti. Mnogi webshopovi nude više načina kartičnog plaćanja kako bi pokrili gotovo sve potrebe klijenata iz različitih zemalja svijeta.

Ako uskoro planirate kućni party, ne morate brinuti kako ćete platiti pića koja vam trebaju jer artikle na Roto dinamic webshopu možete platiti na sljedeće načine: karticama Maestro, MasterCard, Visa, Visa Premium, Visa Inspire, Diners i Discover, putem Paypal servisa, preko aplikacije KEKS Pay te po ponudi uplatom na transakcijski račun. Za sve one koji više vole pouzeće, Roto nudi opciju plaćanja gotovinom dostavljaču prilikom preuzimanja proizvoda.


Sponzorirani sadržaj nastao je u suradnji Native Ad Studija Hanza Medije i Roto dinamica.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
03. studeni 2024 22:59