Sve veća potražnja

Nije ni hotel, a nije ni apartman! U Zagrebu se otvaraju dva smještajna objekta za drugačije goste

Smješteni su u Petrovoj i Tkalčićevoj ulici, a vodit će ih TCG Management, hrvatska podružnica švicarske tvrtke WalQinn
 Luka Kedzo Kiklop/TCG Management

Pandemija virusa COVID-19 daleko je iza nas, no trendovi koji su se rodili u tom razdoblju su i dalje na snazi. Jedan koji bilježi sve veću popularnost jest tzv. hibridni smještaj. Radi se o kombinaciji tradicionalnog hotelskog iskustva s elementima radnog i životnog prostora. Poanta takve vrste smještaja jest da gosti u svojoj sobi mogu raditi, jesti, spavati ili se družiti te da na raspolaganju imaju sve potrebne hotelske usluge.

Ovaj oblik smještaja zaživio je tijekom pandemije kada su brojni poslovni nomadi bili praktički zatvoreni unutar hotela, zbog čega su hotelijeri transformirali svoje sobe kako bi gostima ponudili mjesto za rad i odmor.

Dva objekta specijalizirana upravo za ovakvu vrstu smještaja otvaraju se uskoro u Zagrebu, točnije u Petrovoj i Tkalčićevoj ulici, a vodit će ih TCG Management, hrvatska podružnica švicarske tvrtke WalQinn. Oni upravljaju s ukupno 250 smještajnih jedinica diljem Europe, a najveće poslovanje im je u Zagrebu gdje broje 90 jedinica, s time da će do kraja godine dosegnuti broj od 150 jedinica nakon što otvore nove objekte u Petrovoj te Tkalčićevoj ulici. Osim u hrvatskoj metropoli, prisutni su i u Berlinu, Bruxellesu, Sofiji, Sarajevu te u okolica Beča.

Kombinacija prednosti

Dino Karić, direktor tvrtke TCG Management, objasnio nam je da se termin hibridni oblik smještaja odnosi na koncept koji kombinira prednosti tradicionalnih hotela s prednostima privatnih smještajnih objekata, poput stanova i kuća za odmor.

- U našem poslovanju to znači pružanje smještaja koji je dizajniran da zadovolji potrebe današnjih modernih putnika, nudeći visokokvalitetne sadržaje i usluge hotela, ali s većom fleksibilnošću, privatnošću i personalizacijom iskustva koje pruža privatni smještaj. Gosti sada traže veću fleksibilnost, sigurnost i čistoću te usluge prilagođene njihovom načinu života i putovanja. Naš pristup omogućuje da bolje odgovorimo na promijenjene zahtjeve gostiju u postpandemijskom svijetu – ističe Karić te navodi da ih od drugih tvrtki i obrta koji se bave iznajmljivanjem smještaja razlikuje sveobuhvatan pristup u raznim segmentima usluge.

image

Dino Karić, direktor TCG Managementa

TCG Management

Kako kaže, njihov „customer care“ centar uvijek je dostupan, gosti mogu očekivati određeni nivo opremljenosti gdje god bili, a sve jedinice sadrže visoko kvalitetnu posteljinu i ručnike, kozmetiku, s time da je svaka jedinica opremljena aparatom za kavu i brzim internetom.

- Naši objekti u Tkalčićevoj i Petrovoj ulici u Zagrebu ne spadaju u kategoriju hotela, niti težimo ulasku u hotelski sektor. Umjesto toga, fokusiramo se na pružanje inovativnog smještaja namijenjenog "digital native" putnicima koji ne očekuju visok stupanj usluge. Ono što ih privlači su moderni dizajnerski prostori, fleksibilne opcije prijave i odjave te vrhunski sadržaji u sobama koji će im pružiti nezaboravno iskustvo boravka – govori Karić.

Važnost kvalitetne veze

Novi tip putnika o kojemu govori veliki naglasak prilikom pretraživanja smještaja stavlja na stabilnu i pouzdanu internetsku vezu. Istraživanje Statiste pokazalo je da 80 posto hotelskih gostiju vjeruje da je besplatan i besprijekoran pristup internetu važan. Drugo istraživanje, provedeno u sklopu platforme Hotels.com, otkrilo je da 56 posto poslovnih putnika smatra besplatan i brz WiFi najvažnijim čimbenikom pri odabiru smještaja. Važnost kvalitetne veze prepoznali su i u TCG Managementu te su u Hrvatskoj kao svog partnera izabrali A1 Hrvatska.

- Najviše koristimo optički internet, i zadovoljni smo što je pokrivenost optičkim internetom u Hrvatskoj na višem nivou u usporedbi s nekim zapadnim zemljama – kaže Karić.

image
Luka Kedzo Kiklop/TCG Management

A1 Hrvatska ima najveću fiksnu mrežu u Hrvatskoj koja obuhvaća 650 tisuća kućanstava i poslovnih ureda. Njihova Mobilna usluga nudi neograničene razgovore u svim tarifama, 5G mrežu te neograničen internet, dok Officebox pruža 5G ili 4G+ mobilni Internet, brzinu od 500 GB do 600 GB, kao i opciju Officebox Ideal – A1 Net Protect. Radi se usluzi koja štiti korisnički mobitel i ostale uređaje od špijunskog softvera, mrežnih prijevara i zlonamjernih web adresa dok su na A1 mobilnoj mreži te na neupadljiv način javlja korisniku kako je krajnja lokacija koju namjerava posjetiti označena kao nesigurna i trenutno zaustavlja daljnje otvaranje web lokacije.

Najposjećenija destinacija

Iako su globalna tvrtka, TCG Management je odlučio nove objekte otvoriti u Zagrebu koji iz godine u godine posjećuje sve više turista, ali i poslovnjaka. U veljači je zabilježeno čak 124 tisuće noćenja, čime je glavni grad odnio titulu druge najposjećenije destinacije u Hrvatskoj, odmah nakon Istre. Kada se uz to uzmu i podaci iz siječnja, kada je hrvatska metropola bila broj 1 odredište u zemlji, jasno je da Zagreb pokazuje veliki potencijal za turistička ulaganja. Karić nije htio još govoriti o konkretnim planovima, no ističe da će i dalje raditi na širenju mreže nekretnina.

- U budućnosti, naš fokus će biti na pažljivom i promišljenom razvoju našeg poslovanja. Trenutno imamo opcije širenja u nekoliko europskih država te planiramo kontinuirano širiti mrežu naših nekretnina. Naš cilj je nastaviti putem kojim smo krenuli, prateći trendove tržišta i prilagođavajući se potrebama naših klijenata, te zadržati posvećenost rastu i inovacijama – zaključuje Karić.

image
Luka Kedzo Kiklop/TCG Management

Sponzorirani sadržaj nastao u suradnji Native Ad Studija Hanza Medije i A1 Hrvatska.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
14. studeni 2024 12:06