AUTOKLUB TEST

FOTO: VOZILI SMO Još jedna Alfina ljepotica kao stvorena za vozačke gušte. Predstavljamo Giuliettu QV

Sportska izvedba Giuliette ima sve potrebno za nesvakidašnju zabavu na asfaltu

Da duh veličanstvene Alfine sportske prošlosti živi i danas uvjerili smo se na stazi Balocco u Italiji. Tamo smo novu Giuliettu s mitskom oznakom Quadrifoglio verde koja od 60-godina prošlog stoljeća označava sve najsnažnije cestovne Alfe podvrgnuli kušnjama do samih granica. I to sa zadovoljstvom. Ushićenje je zavladalo čim je ispod poklopca zapiskutao moćni četverocilindarski turbobenzinac sa 240 KS, isti kakav se ugrađuje u prestižnu Alfu 4C. No, premda se Giulietta QV na stazi pokazala iznimno brzom,

POGLEDAJTE FOTOGALERIJU

Talijani su nam pojasnili da ideja nije bila stvoriti brutalnog jurišnika poput Meganea R.S. ili Opel Astre OPC, već da je razvoj Giuliette QV išao u smjeru Golfa GTI. Dakle, cilj je bio postići iznimne performanse, ali ne na uštrb udobnosti prilikom svakodnevne uporabe. A tehnološki se, pritom, poseglo za prokušanim receptom... Snaga se, naime, na prednje kotače prenosi putem 6-stupanjskog TCT mjenjača s dvije spojke, spremnog rafalno mijenjati brzine. Uz zatvarač diferencijala Q2, četveroklipne kočnice Brembo (prednji diskovi promjera 320 mm), izravan upravljač i za centimetar spušteno podvozje (sve serijski), servirano nam je baš sve potrebno za zabavu. Ipak, šlag na torti bila je ‘glazba’ motora i ispuha, od koje prolaze trnci...

Uvjerili smo se i da praksa prati obećano na papiru. Pomoću serijskog Launch Controla stotku smo hvatali za šest sekundi, a kazaljka brzinomjera veselo je poskakivala sve do maksimalnih 240 km/h. Uz moment od 340 Nm, čijih se 80 posto nudi već od 1800/min, trebalo je pripaziti na lokalnim cestama. Pokazalo se da Giulietta QV ‘jako krade brzinu’... Vozačkom užitku doprinijela je i sportska atmosfera u unutrašnjosti, naglašena alu papučicama i oznakama QV na instrumentnoj ploči. Prigovor ide tek kožom i alkantarom presvučenim sjedalima, koja ne drže baš najbolje tijelo pri vožnji ‘na nož’. No, uz doplatu se dobivaju žestokoj vožnji primjerenije ‘školjke’ od ultralakog karbona, pa tko voli...

Cijeli izvještaj potražite u novom broju Auto kluba

Alfa Romeo QV

TEHNIČKI PODACI

Motor turbobenzinski, 4 cil.

Obujam 1742 ccm

Snaga 176 kW/240 KS pri 5750/min

Moment 340 Nm pri 2000-4000/min

Pogon na prednje kotače

Mjenjač automatski, dvije spojke, 6 stupnjeva

Dimenzije 435 x 180 x 146,5 cm

Osovinski razmak 263,5 cm

Masa 1395 kg

Prtljažnik 350/1045 l

Brzina 240 km/h

0-100 km/h 6,0 sekundi

Potrošnja 7,6 l/100 km

Ispuh CO2 162 g/km

Očekivana cijena oko 280.000 kn

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. studeni 2024 03:39