The Evil Within (pregled)

The Evil Within (pregled)
  • Platforme: PC, Playstation 3, PlayStation 4, Xbox 360, Xbox One
  • Izdavač: Bethesda Softworks
  • Žanr: survival horror
  • Datum izlaska: 14.10.2014.

Kada se čovjek zaslužan za jedan od najutjecajnijih i najdugovječnijih serijala u povijesti video igara vrati svojoj prvoj ljubavi nakon 8 godina izbivanja sa scene (u kojima je imao tek par producentskih poslova), onda će se o vašoj igri pričati bez obzira na sve ostalo. Shinji Mikami je stvorio Resident Evil za Capcom od kojeg je otišao 2005. nakon RE-a 4, jer „bolje od toga ne može“ (što se pokazalo istinitim), je odlučio za Bethesdu napraviti nešto što dugo nismo vidjeli.

Priča će pratiti detektiva Sebastiana Castellanosa koji prilikom istraživanja scene brutalnog masovnog ubojstva biva onesviješten, da bi se probudio u izvrnutom svijetu gdje izobličene kreature i mrtvi tumaraju napuštenim ulicama, kućama i zgradama kroz koje se vi probijate kako biste odgonetnuli kakva to mračna sila stoji iza svega. Ovako postavljena priča više podsjeća na Silent Hill, nego RE, ali to je možda i bolje, jer se čini da danas svaka druga igra ima nekakve poveznice sa zombijima, tako da bi odmor od njih mogao svima dobro doći.

Već od prvih trailera za igru dalo se naslutiti da se ovdje radi o nečemu što će se uzdignuti iz „gomile istog“. The Evil Within bi trebao vratiti „survival“ u survival horor, gdje će se brojati svaki metak, a svaki korak bi vam mogao biti posljednji. Sve to bi trebalo biti zapakirano u predivno groteskni svijet u kojem će vas iza svakog ugla dočekati neki novi razlog da vas bude strah. Iz Bethesde su se pobrinuli za visoku produkciju i na glumačkom planu, kako bi se dodatno dobilo na atmosferi.

Dobra vijest za sve igrače na PC-u je da će igra biti izdana i za tu platformu. Manje dobra vijest je da ćete morati posjedovati konfiguraciju potrebnu za pokretanje next-gen igara, pa čak su i minimalni zahtjevi (koji nisu ni trebali biti izdani) izvan dosega većine. Unatoč svim visokim zahtjevima igra će i dalje biti zaključana na 30 fpsa, kao i za konzole, što je u zadnje vrijeme normalna praksa za igre koje izlaze na svim platformama.

Imenima vezanim za njega, ovaj projekt je već skrenuo pozornost na sebe, a sada treba vidjeti hoće li opravdati sva ova visoka očekivanja.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
14. studeni 2024 06:10