Aviokompanije Ryanair i Virgin Atlantic dospjele su ovih dana "na vrh" ljestvice na kojoj se - pogotovo sada, u jeku pandemije kada je svaki putnik bitan - nijedna aviotvrtka ne želi naći.
Naime, prema istraživanju Which?Travela koje se bavilo s ukupno šest aviokompanija, a rezultate kojeg je prenio britanski list Guardian, te su dvije kompanije ocijenjene kao najgore što se tiče svog ponašanja prema putnicima koji su pokušali dobiti povrat novaca u slučajevima kad im prošle godine bio otkazan let.
Rezultati istraživanja, koje je provedeno lani u rujnu, pokazali su da je čak osam od deset putnika bilo nezadovoljno njihovim postupanjem u takvoj situaciji. Trećina ispitanika čekala je na povrat novaca više od tri mjeseca. Što se tiče Ryanaira, nijedan njihov korisnik, piše Guardian, novac nije dobio u zakonski predviđenom roku. U Virginu objašnjavaju kako su se suočili s velikim brojem zahtjeva za povrat te da im je trebalo više vremena nego inače da ih obrade. Sada su, tvrdi, "uhvatili ritam".
Prema mišljenju putnika, među kompanijama koje su se našle pod povećalom najbolji je bio Jet2. Čak osam od deset njegovih putnika tvrdi da su povrat od te kompanije dobili u roku od 28 dana, a njih 34 posto u roku od sedam dana. Iza njega slijede TUI, pa British Airways i Easyjet.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....