ISKORISTILI REKLAMU

Kazahstan se više ne odriče Borata, prihvatili slogan "Very nice"

Nakon prvog filma komičara Sashe Barona Cohena kazahstanske su vlasti reagirale burno, no izlazak novog nastavka odlučili su iskoristiti
 Landmark Media/Alamy/Alamy/Profimedia/Landmark Media/Alamy/Alamy/Profimedia

Nakon što je 2006. godine izašao film Borat, kazahtanske vlasti burno su reagirale: rodna zemlja glavnog lika, kojeg je utjelovio komičar Sasha Baron Cohen, prikazana je kao prljava, nazadna, ružna.
S godinama su možda shvatili da je velik broj turista koji im stiže u zemlju upravo preko tog, nelaskavog prikaza za Kazahstan i saznalo, ali nakon posljednjeg Cohenova filma koji je prije nekoliko dana prikazan, Kazahstan je odlučio potpuno prihvatiti Borata kao reklamu, kakva god da je, i kao svoj službeni slogan koristiti Boratove riječi "Very nice" (Jako lijepo).

Još jedna zemlja koja je naoko negativnu reklamu iz Hollywooda preokrenula u svoju korist je Albanija. Obratili su se Liamu Neesonu nakon serijala 96 sati u kojem su glavni negativci upravo Albanci. Oni su se poigrali imenom filma u originalu (Taken) i kao slogan koristili "Taken by Albania" (osvojeni Albanijom).

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. studeni 2024 05:24