Dizajnerica Ogi Antunac novu je kolekciju posvetila - moru.
“Link Yachting kolekcija nastala je kao jedna intimna priča moje ljubavi prema moru i brodovima. Od malena su me selili po raznim jedrilicama, barkama, jer mi je tata veliki zaljubljenik u brodove. Tako sam zapravo shvatila da imam potrebu dizajnerski reagirati i na taj dio svojeg života", objasnila nam je Ogi.
Kampanja je snimljena na plaži u Omišlju i na brodu. Posebnost ovih lokacija je jedno osobno sjećanje naše dizajnerice koja je htjela svojom novom kolekcijom odati počast jednostavnim, bezbrižnim vremenima i lokacijama koje joj i danas bude predivne osjećaje.
“More je meditativno, hrani me, opušta i što sam starija to sam više vezana za svoje trenutke u Omišlju. Upravo sam zato za lokaciju snimanja nove kampanje odabrala svoje najdraže kupalište i brod kojim smo obišli predivne uvale na kojima uživam gotovo svakog ljeta", rekla je dizajnerica.
Nova yachting kolekcija je napravljena za tople morske dane, a sastoji se od ključnih modnih, istovremeno praktičnih, ugodnih komada - kaftan, haljina, široke hlače I košulja.
Kvaliteta materijala oduvijek je bio svojevrsni dizajnerski potpis branda Link by Ogi pa je i ova kolekcija obogaćena najkvalitetnijim bijelim lanom na kojeg je dizajnerica stavila poseban limited edition print: "Sail away with Link" i geografskom koordinatom New Yorka. Zašto baš New York objasnila nam je sama dizajnerica.
“Oduvijek sam maštala da jedrilicom uplovim u New York. Nažalost ovu godinu iza nas mogli smo samo maštati o tome, ali ipak kad stavite prst u more spojeni ste s cijelim svijetom.”
Prvi put Link by Ogi predstavlja nam se i s par muških modela. Svaki muški komad je zapravo i uniseks, no upravo muškim dijelom kampanje zaokružuje se cijela yachting priča.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....