
Zamislimo sljedeću situaciju: neki vas influencer na društvenim mrežama i putem reklama zatrpava pozivima da obavezno kupite namirnicu određenog brenda jer ćete se, nakon samo dva tjedna konzumacije, baš uz pomoć nje riješiti glavobolje.
Ili da će vam nestati gastritis, riješit ćete se gljivica, a usput vam možda opet naraste i kosa koju ste počeli gubiti negdje na fakultetu.
To ne bi opstalo toliko dugo - prije ili kasnije proizvođača bi prijavili za lažno oglašavanje, reklama bi brzo isparila, a influencer dospio na stup srama, iako nema sumnje da bi se od toga brzo oporavio.
Tako je to u prehrambenoj industriji, ali zato ona kozmetička vrlo uspješno zaobilazi propise uz pomoć čega je u 2023. godini globalno dosegla prihode od 410 milijardi eura, na godišnjoj razini ostv...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....