OPASNA POPULARIZACIJA

'ALKOHOL NUŽAN ZA SREĆU I POPULARNOST' Zbog ove poruke mladi kupuju pića

 Neja Markičević/CROPIX

Marke alkohola koju mlade osobe odabiru za piće one su marke čije reklame najčešće susrećemo u medijima.

Mlade osobe u dobi od 18 do 20 godina starosti pripadaju u skupinu koja ima najviše stope teških poremećaja epizodnih opijanja.

Jutarnji.hr ima rubriku Jutarnji doktor kojoj možete pristupiti na adresi doktor.jutarnji.hr

Istraživači su pokušali otkriti postoji li veza između oglasa te alkoholnih brendova koje mladi ljudi odabiru.

U studiji je otkriveno kako je vjerojatnije da će se 25 alkoholnih brendova pojaviti u časopisima koje ta populacija čita u odnosu na 308 manje popularnih brendova.

Istraživači ukazuju na važnost da roditelji postanu svjesni kako reklame koje se plasiraju za, tzv. kritičnu dob kada se radi o konzumaciji alkohola, su sasvim drugačije reklame od onih koje se nalaze u časopisima za odrasle.

Analizom sadržaja oglasa otkriveno je kako takve reklame više no ostale upućuju mlade da je alkohol jedna vrsta zabave. U takvi reklamama kao glavni likovi koriste se mlade osobe koje konzumiraju alkohol i prikazuje se kako uživaju u tom te da im je alkohol nužna stvar za sreću i popularnost u društvu.

Jutarnji.hr ima rubriku Jutarnji doktor kojoj možete pristupiti na adresi doktor.jutarnji.hr

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
14. studeni 2024 19:14