Premda se njezina karijera razvijala nekako usporedo s Cro-a-Porterom , odnosno popularizacijom i podizanjem hrvatske modne scene na rafiniraniju razinu, dizajnerica Ana Marija Brkić već se drugu sezonu odmiče od produkcijskih spektakala i klasičnih revija. Naglašavajući kreativnu individualnost na kojoj inzistira kroz sve projekte iza kojih stoji, i same kolekcije predstavlja nekonvencionalno- autorskim kampanjama Mladena Šarića, čiji se fotografski senzibilitet savršeno nadopunjava s njezinim.
Kontrasti kolorita
Fotografije za aktualnu, proljetno-ljetnu kolekciju 2010., snimili su Istri, želeći, tvrdi sama dizajnerica, naglasiti sudar fluidnog drapiranja tkanina s naglašenim kontrastom kolorita upotpunjenih modnim dodacima s elementima inoksa i kože. Nazivajući svoj koncept ‘Easy to wear’, Amarie se i dalje ne odriče svojih prozračnih tkanina, najčešće, ponovno, u ‘njezinim’ - pudrastim nijansama koje ovaj put upotpunjava bjelinom, pariški plavim, samragdno zelenim i jarko žutim tonovima.
Konstrukcijski zahtjevi
Vođena idejom da bi se odjevni predmeti morali moći nositi ne samo u različitim kombinacijama nego i na više načina, svojim konstrukcijski zahtjevnim formama ponovno dodaje umetnute žice, a osobni pristup odjeće naglašavaju i unikatni komadi nakita, ali i još jedan njezin zaštitni znak - remenje. Oni u ovoj izvedbi, kao i narukvice prate futuristički i konceptualan izričaj naglašen hladnim sjajem metala na koji je aplicirana drapirana koža. U kolekciji nakita dizajnerica se uvođenjem velikih svilenih, žičanih ili kamenčićima nizanih mašni, simbolično prisjeća svojih prvih kolekcija koje je dijelom obilježio upravo taj motiv.
Simulirani lajtmotivi
Uz sportsku liniju, modne dodatke, nakit i torbice, njezin su veliki adut i naočale, koje je izdvajaju kao hrvatsku dizajnericu s najambicioznijim portfeljom. Sunčane i dioptrijske naočale na čijoj je površini simuliran i jedan od lajtmotiva linije odjeće - brušeno drvo, i paletom boja vjerno prate odjevnu liniju, iako nisu namijenjene isključivo njoj.
I ovaj je put, zapravo već tradicionalno, naočale predstavila u suradnji s Ghetaldusom koji se s njezinim modelima već počeo probijati na inozemno tržište.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....