ŽELI IH CIJELI SVIJET

Ovo je jedna od rijetkih stvari u kojoj je Hrvatska među najboljima...

Hrvatske tvrtke učili smo što je to Facebook, a sad nas želi cijeli svijet

ZAGREB - Daniel Ackermann je prije dvije godine s kolegom Tomislavom Grubišićem skupio nešto novca i zagazio u područje koje u to vrijeme nitko nije ni primjećivao, a riječ o oglašavanju na društvenim mrežama, ponajviše na Facebooku.

Od onda su u svojoj tvrtki i Studio zaposlili 17 ljudi, proširili biznis i napravili izrazito popularan servis drustvenimediji.com. Od danas su nakon osvajanja hrvatskog tržišta prisutni i u regiji, odnosno Sloveniji, Srbiji, BiH, Makedoniji i Austriji sa servisom socialnumbers.com.

Iznenađujući uzlet

Konačni cilj je naravno da postanu globalna agencija koja se bavi oglašavanjem na društvenim medijima, s obzirom na to da se u svijetu trenutno tek jedna ili dvije agencije ozbiljnije bave tim poslom.

- U Hrvatskoj smo do sada dobili oko 50 top klijenata kojima smo odradili niz kampanja na Facebooku i došlo je vrijeme da se proširimo dalje na nova tržišta. Sada već imamo i dovoljno iskustva. Ni kada smo počeli prije dvije godine nismo očekivali ovakav uspjeh. Očekivali smo puno jer smo bili prvi u ovom poslu, ali nas je iznenadio ovakav uzlet - priča Daniel.

Ono što Ackermann i Grubišić rade sa svojim timom još je pomalo nova stvar za naše kompanije, ali sve je veća svijest među njima da se ogroman broj potencijalnih novih klijenata nalazi upravo na društvenim mrežama, prije svega na Facebooku. iStudio tako za svoje klijente izrađuje planove i projekte oglašavanja na Facebooku, od osmišljavanja stranice i izrade raznih aplikacija, do kampanja kako bi dospjeli do što većeg broja ljudi.

Pokupili klijente

- Ljudi često misle da je cilj postići što veći broj fanova, ali je važnija što veća interakcija. Primjećenost na društvenim mrežama se povećava s brojem komentara, updejtanja statusa, lajkanja, “šeranja”, preporuka... Puno je važnija vaša komunikacija s ljudima, nego njihov broj, iako ni on nije zanemariv - objašnjava Ackermann.

Kako su od danas prisutni i izvan Hrvatske, iStudio je tako postao najveća agencija za oglašavanje na društvenim mrežama u regiji. Trenutno su u pregovorima s nekoliko top brendova u Srbiji i BiH i ukoliko se ti poslovi sklope, iStudio će definitivno postati najveća oglašivačka agencija u čitavoj regiji.

Sličnu stvar tim iStudija namjerava napraviti i na globalnoj razini. Naime, kako su se vrlo kratkom roku razvili u veliku firmu, pokupili najveće klijente i već zagrabili prema regiji, smiješi im se i svjetsko tržište. Razlog je i u tome što se tim poslom bavi izrazito malo agencija.

Nužnost širenja

- Pa, teško možete uzeti puno klijenata iz iste branše i raditi im kampanje na društvenim mrežama. Ne možemo voditi kampanje za nekoliko tvrtki koje se bave istim poslom na istom području i zato je potrebno ići na nova tržišta. Mnogi krivo misle da je drugdje ovaj posao puno razvijeniji, ali prema našim dosadašnjim iskustvima zapravo je Hrvatska možda i najrazvijenija u ovom dijelu Europe po oglašavanju na Facebooku , tako da smo sigurni da za nas ima dosta posla i izvan regije. Naša mreža će se na globalnoj razini također zvati socialnumbers.com kao i u regiji, i koliko je nama poznato, samo se još jedna agencija u svijetu bavi ovim poslom na globalnoj razini. Nama je bilo važno da ovdje u tome budemo prvi i to nam je uspjelo, a među prvima ćemo biti i u svijetu - kaže Ackermann.

ČLANAK U CIJELOSTI PROČITAJTE U DANAŠNJEM TISKANOM IZDANJU JUTARNJEG LISTA

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. studeni 2024 11:29