IZAZIVAČ RASTE

NAVALA KORISNIKA SRUŠILA NOVU MREŽU KOJA ŽELI KONKURIRATI INSTAGRAMU Vlasnici mole za razumijevanje, ističu po čemu će biti drukčiji od drugih

 VERO

Umjetnici i drugi korisnici društvenih mreža u sve većem broju napuštaju Instagram u korist nove aplikacije Vero, piše The Independent.

Društvena mreža i njezina pripadajuća aplikacija prozvani su novim Instagramom, ali se od Instagrama razlikuju u nekoliko ključnih aspekata. Kao prvo, zbog trenutne navale korisnika aplikacija ne radi svima, kao drugo, Vero planira naplaćivati korištenje, a kao treće, na platformi neće biti oglasa.

Vero je pokrenut prije nekoliko godina kao potencijalni konkurent Facebooku i Instagramu, međutim tek mu je posljednjih nekoliko dana porasla popularnost. Naime, nekoliko utjecajnih korisnika Instagrama počelo je objavljivati na Veru te su najavili da će početi aktivnije koristiti servis.

Taj je interes upravo i doveo do privremene nestabilnosti platforme. Mnogi korisnici se ne mogu prijaviti za servis, a oni koji se prijave ne mogu ništa objaviti. Vero je putem Twittera rekao da se muče upravo zbog povećanja broja korisnika. "Trenutno imamo povremenih tehničkih problema zbog velikog prometa", napisali su iz Vera. "Radimo na njihovom otklanjanju."

Korisnici su također ukazali da su uvjeti korištenja platforme potencijalno nepovoljni za kreativce koji će na njoj objavljivati sadržaj. Naime, prema pravilima, korisnici objavljivanjem na stranici autorska prava prenose na Vero, a Vero ih može koristiti bez plaćanja tantijema.

Iz Vera su također vrlo jasno rekli da će u budućnosti naplaćivati korištenje servisa. "Naš će se poslovni model temeljiti na pretplati. Naši će kupci biti naši korisnici, a ne oglašivači", stoji u manifestu tvrtke. Druge će tvrtke pak morati platiti određeni iznos ako žele korisnicima omogućiti direktnu kupovinu preko Vera.

Vero trenutačno ne broji ni milijun korisnika, a iz tvrtke su rekli da će prvih milijun korisnika besplatno koristiti servis.

Tvrtka u svom manifestu također obećava da će probati izbjeći probleme s kojima se bore Instagram i druge društvene mreže. Vero će tako sadržaj prezentirati kronološki i neće koristiti algoritme kako bi korisnicima donosili sadržaj. Pojedini i tvrtke također neće moći platiti kako bi njihove objave bile vidljivije.

Uz to, Vero tvrdi da prikupljati podatke o svojim korisnicima na isti način na koji to radi Facebook. "Prikupit ćemo samo onu količinu koja nam je potreba da naši korisnici uživaju u korištenju aplikacije i da su pri tom sigurni."

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 18:52