VAŽNA KONFERENCIJA

Google u Dubrovniku otkrio istinu: Evo što strane turiste doista najviše zanima u Lijepoj našoj

Europski turisti, pa čak i Hrvati, najčešće istražuju turističku ponudu putem pametnih telefona. Tako pokazuju podaci koje su stručnjaci iznijeli na konferenciji Google: Think travel u Dubrovniku.

U čak 40 posto svih pretraga vezanih za Hrvatsku, korišten je mobilni telefon, što u odnosu na prethodnu godinu predstavlja porast od 71 posto. Menadžer za turizam u Googleu Nikola Jellačić kaže da mobilna platforma postaje sve učestaliji model za pretraživanje.

Boris Basic
Nikola Jellačić, industry manager Google

- Radi se o tzv. mikrotrenucima u kojima su sekunde bitne. Primjerice, ako vidite reklamu na televiziji za neko odredište, a uz sebe imate pametni telefon, šanse su velike da ćete odmah posegnuti za njime i guglati. Informacija mora biti prilagođena za pametne uređaje jer se inače izgubi taj trenutak - rekao je Jellačić.

Što se tiče destinacija, podaci pokazuju da Hrvati najčešće žele putovati u Njemačku (15 posto) i Italiju (11 posto). Međutim, turiste koji istražuju Hrvatsku najčešće zanimaju gradovi i znamenitosti u njima (58 posto), avionske karte (7 posto), hoteli (16 posto) i ponuda malih iznajmljivača (7 posto).

Boris Basic
Joško Mrndže, direktor Google Adriatics

Joško Mrndže, direktor Google Adriatics (FOTO: Boris Bašić)

- Ako se ponuda ne nalazi na internetu, odnosno nije mobile ready, automatski se smanjuje šansa da će potencijalni turist posjetiti Hrvatsku, odnosno da će se odlučiti za bookiranje putovanja - dodaje Jellačić.

Najviše su za Hrvatsku zainteresirani Nijemci (17 posto), Talijani (9 posto) i Englezi (8 posto). Među ostalim, svoja su iskustva u području turizma s posjetiteljima konferencije podijelili stručnjaci za turizam iz cijelog svijeta. Primjerice Doug Lansky, stručnjak za budućnost turizma, istaknuo je važnost brendiranja lokacije i pronalaženje 'udice'.

Boris Basic
Doug Lansky

- Putovanja su se drastično promijenila od pojave društvenih mreža. Primjerice, nekad je bilo bitno posjetiti sve svjetske znamenitosti ili Sedam svjetskih čuda. Međutim, danas nam inspiracija dolazi od slika i reportaža naših poznanika na Facebooku koji su objavili slike s putovanja. Dakle, bitno je da svaka destinacija nađe neku udicu kojom će primamiti nove posjetitelje. Može to biti Eiffelov toranj u Parizu, usamljeni otok u Hrvatskoj ili čak slastičarna s najboljim sladoledom u regiji te da se pravilno reklamira na internetu - istaknuo je Lansky.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. rujan 2024 05:20