Nokia je svjetski lider u mobilnosti s više od milijardu telefona u upotrebi, a više od 65 milijuna ljudi aktivno koristi Nokijine usluge – preuzimaju aplikacije, ažuriraju softver, slušaju glazbu, koriste karte i navigaciju, šalju svoj prvi e-mail.
Nokijin široki portfelj uređaja obuhvaća više kategorija koje svojim značajkama i uslugama koje su povezane uz njih pružaju kompletna mobilna rješenja. Rješenja zadovoljavaju potrebe različitih tipova korisnika: nekima je u fokusu poslovna produktivnost a drugima zabava. No, svima je zajednička potreba da rješenja funkcioniraju u pokretu i budu uvijek dostupna.
Poslovni korisnici traže od svojih uređaja elegantnu sinkronizaciju i povezanost s emailovima, kalendarima i podacima na način koji su navikli koristiti i na svojem računalu a rješenje mora funkcionirati unutar korporativnog okruženja. Za takve korisnike optimalni odabir je poslovni uređaj E serije s podrškom za Mail for Exchange. Nokia je udružila snage s Microsoftom kako bi donijela Microsoft Office Mobile i Microsoft softver za poslovnu komunikaciju i suradnju na Nokia uređaje – počevši sa Nokia Eseries uređajima.
A što je s korisnicima koji ne koriste korporativni email a žele jednostavni način korištenja emaila, društvenih mreža i poruka?
Nokia Messaging je rješenje za one koji imaju jedan ili više email računa i žele ih koristiti u pokretu. Velika prednost je značajno pojednostavljenje postavljanja email računa na mobilni uređaj - cijeli proces ima tri jednostavna koraka. Sve što korisnik treba znati je email adresa i lozinka, dok sve ostalo odrađuje napredni softver Nokia pametnog telefona. Usluga omogućuje kreiranje do 10 email računa bez obzira da li se radi o popularnim servisima kao što su Gmail, Yahoo! Mail, Hotmail ili nekom domaćem pružatelju usluga.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....