VIDEOIGRE KAO POSAO

IGRATE SE CIJELI DAN, A JOŠ VAS I PLAĆAJU Testeri govore o mitovima i istinama rada u industriji igara

 Stockphoto/Colourbox

Na popularnoj stranici posvećenoj povećanju ljudskog znanja o raznim temama Quora pojavilo se pitanje koje će sigurno zaintrigirati sve koji vole video igre, prenosi Mashable.

Nije tajna da se u današnje doba može jako dobro zaraditi igrajući se na konzolama ili na računalu po cijeli dan, no kako jedan od takvih poslova izgleda, onaj testera video igara, nije toliko poznato. Tri Quorina korisnika, London Mitch, Digvijay Singh i Michael Larsen nastojali su dati odgovor na pitanje koje zanima sve gamere svijeta.

Pozitivne strane

London Mitch kaže da testiranje video igara dvosjekli mač, jer se često događa da testeri igraju igre koje nisu dovršene te koje su pune grešaka i bugova. S druge strane Mitch često dobije priliku igrati određenu igru puno prije opće populacije, što je u gaming svijetu velika stvar. Često se zna dogoditi da testeri moraju igrati igru koja im se ne sviđa, tj. ne bi je nikada igrali da ne moraju. Mitch navodi primjer da je jednom prilikom morao iz dana u dan igrati prelagani Muppet Treasure Island koji mu je vrlo brzo dosadio.

Premda se mogu činiti kao 'slatke' muke, Mitch navodi njegovi prijatelji posao koji radi ne shvaćaju ozbiljno unatoč tome što često kući s posla dolazi umornih očiju, bolnih leđa i prstiju koji se grče od često najmanje 8-satnog igranja.

Digvijay Singh također ističe igranje igara prije svih ostalih kao veliki plus posla testera te dodaje da su testeri integralni za uspjeh razvoja i kreacije pojedine video igre te da on kao tester daje velik doprinos konačnom izgledu proizvoda. 'Testiranje video igara povećava vaše moći opažanja, a naučite se i strpljenju jer prelaženje iste igre nekoliko puta u različitih tehničkim uvjetima zahtjeva puno koncentracije', kaže Singh.

Kako testeri često rade u timovima, Singh kaže da dobar tester mora biti timski igrač, istovremenu razmišljajući o vlastitim zadaćama, ali i zadaćama cijelog sustava.

Michael Larsen ističe da bilo tko tko želi testirati video igre mora razumijeti da igranje i testiranje igara nisu sinonimi te da se testiranje uglavnom fokusira na traženje grešaka, dok je igranje orijentirano na uživanje u igraćim mehanikama i priči.

Negativni aspekti

Mitch naglašava da testiranje video igara nije tako glamurozno ili poželjno kako se na prvi pogled čini. Testiranje se u mnogim kompanijama ne vrednuje te se taj posao prepušta studentima i tinejdžerima, što vodi do manje kvalitetnih izvještaja, a u konačnici i gotovih igara. 'Plaća nije velika, a mogućnost za napredovanje ne postoji. S druge strane, predstavljate igre na kojoj ste radili mjesecima u sklopu sajma E3 može biti stvarno spektakularno', kaže Mitch.

Larsen se slaže s Mitchem u tome da je testiranje igara često naporan i težak posao, a zbog ogromne konkurencije koja čeka svaku vašu pogrešku, Larsen smatra testiranje dosta stresnim poslom.

'Testiranje se često odvija u lošim uredskim uvjetima', kaže Mitch. 'U vrijeme kada sam ja testirao igre, uredska oprema na kojoj smo radili često nije bila najbolja, a često smo bili u podrumima bez prirodnog svjetla'.

Mitch ističe i jednu zanimljivost povezanu s radom u industriji video igara. 'Moje se poimanje svojeg slobodnog vremena promijenilo. Ako cijeli dan igram igre na poslu, nisam znao što da radim kada dođem kući. Igrati još igara ili nešto drugo? Mnogi testeri su nakon rada u industriji 'odustali' od igra na nekoliko mjeseci. Izgleda da je previše igranja za njih uistinu bilo previše.'

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
14. studeni 2024 07:30