ZAGREB - Prije sedam mjeseci trojica prijatelja sjedila su u kafiću ispred zagrebačke Importanne Galerije u kojoj je većina dućana bila oblijepljena plakatima s popustima. I tada im je sinula ideja. Zašto ljudi ne bi u svakom trenutku mogli saznati gdje je najbolji popust u Hrvatskoj.
Bilo da hodaju gradom i žele kupiti cipele ili dječju odjeću, ili pak traže povoljniji kompjutor ili hladnjak. I u istom trenutku otkriju gdje se dućan nalazi. Ili, još bolje, dok se vozite pustom otočnom cestom bez lutanja možete saznali gdje je prodavač koji nudi popust na svoje maslinovo ulje, sir ili vino.
I tako je nastala aplikacija “lociraj popust”. Osmislili su je informatičar Mladen Sikirica (34) te ekonomisti Hrvoje Petričević (32) i Dean Dragičević (32).
Brza aplikacija
Aplikacija za Apple i Android mobilne telefone profunkcionirala je 3. studenoga 2011. i u roku 24 sata bili su na prvom mjestu hrvatskog App Storea. Bili su presretni. Korisnicima je bilo super što sjedeći na Cvjetnom trgu mogu saznati gdje su sniženja koja ih zanimaju i isplati li im se, recimo, skočiti do šoping-centra.
Ljudi su od prve “kliknuli” njihovu aplikaciju jer je stabilna, brza i ne puca, a oni su mjesecima u vrhu. No, nije baš jednostavno privući stalno nove oglašivače, pogotovo iz pojedinih područja, pa je stalno više korisnika servisa “lociraj popust” nego tvrtki koje mogu ponuditi svoje proizvode i usluge.
Imaju stalne poslove
- Nudimo veliki popust za male obrtnike i tvrtke, samo kunu plus PDV za godinu dana. Htjeli smo im olakšati promociju i marketing jer je ovakav način marketinga jeftin i učinkovit. I jednostavan, iako ljudi koji ne koriste kompjutor misle da je to nešto komplicirano. Posebno smo htjeli da se kod nas praktički besplatno oglase svi naši mali obrtnici i proizvođači kojima je zbog velikih cijena promoviranje nemoguće. Primjerice, neko obiteljsko gospodarstvo koje proizvodi med ili pekmez ili neki obrtnik koji ima kvalitetan proizvod. No, baš njihov odaziv je prilično slab, najviše zbog lošeg snalaženja na kompjutoru, ali mi im bez problema pomažemo da se oglase, a imamo i web stranicu www.lociraj-popust.hr - pričaju dečki.
Uz ovaj dodatni, zajednički posao, sva trojica imaju i svoje “prave” poslove. Mladen Sikirica završio se elektrotehnički fakultet i otac je trojice sinova, kao i ekonomist Dean Dragičević. On i Hrvoje Petričević poznaju se iz djetinjstva i obojica su odrasli u Sesvetama gdje se danas nalaze i njihove privatne tvrtke. On je objasnio što su htjeli postići svojom aplikacijom.
Zamjena za letke
- Riječ je o novom obliku marketinga koji tek dolazi u Hrvatsku. Želja nam je da postanemo zamjena za sve letke koje nalazimo u poštanskim sandučićima, a i znamo da će to potrajati. Predstavljamo jeftiniji i ekološki način oglašavanja i idemo izravno na korisnika putem njegova mobitela. Istina, kod nas još malo ljudi ima iPhone, ali situacija je danas ipak drugačija nego prije dvije, tri godine kada su iPhon imali isključivo menadžeri. Mi želimo biti informativni servis koji nudi raznovrstan izbor proizvoda i usluga koji se nude po sniženim cijenama. Razlikujemo se od masovne kupnje s kuponima jer u tom slučaju ljudi često uzimaju i ono što im uopće ne treba, ali je povoljno, pa zašto ne. Mi želimo da ljudi povoljnije kupe baš ono što traže i što im treba - priča Hrvoje.
ČLANAK U CIJELOSTI PROČITAJTE U TISKANOM IZDANJU JUTARNJEG LISTA
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....