Bilo je prohladnih 10 stupnjeva Celzijevih, redovi su se samo povećavali i nervoza je bila na vrhuncu, ali to nije obeshrabrilo djevojke koje su jučer u cik zore čekale ispred trgovine.
Razlog: nova odjevna kolekcija Heidi Klum u Lidlu koja se reklamira već nekoliko tjedana. Kada je otkucalo točno 7 sati, na Knežiji je krenuo stampedo. Više od pedeset ljudi u istom je trenutku pojurilo prema vratima, a kolekcija dizajnerske odjeće bila je na samom kraju dućana, između hladnjaka sa sirovim mesom i sladoledima.
Mali brojevi
- Kampirali smo ranom zorom zbog Heidi Klum. Povela sam muža i prijateljicu da mi pomognu nositi stvari. Kupila sam sve što sam htjela, košulju, čizme, top i bluzu - govori nam 40-godišnja sugovornica.
Najbrže je “otišla” mala crna haljina koja stoji 129 kuna. Osim nje, u kratkom su roku nestale crne tenisice, kožne jakne i sakoi, a jedna nam se djevojka požalila da nema dovoljno velikih brojeva.
Ona nosi cipele broj 41, ali kaže da joj je njihov 41 ipak premalen. Budući da nije bilo vremena za isprobavanje odjeće, većina je uzela isti komad u par brojeva te su isprobavale u prolazu. Smiješak s lica nisu skidale, čak ni kad su isprobavale štikle i tenisice pred stotinjak ljudi.
Leopard uzorak
Cijela kampanja poznate manekenke #letswow pomno je osmišljena te lansirana uoči jedne od najprestižnijih modnih priredbi, prošlotjednog New York Fashion Weeka gdje je Heidi Klum pokazala sva 84 komada iz kolekcije, od leopard čizama, bomberica sa šljokicama do kožnih jakni.
- Treba se odjenuti tanko, gore potkošulja ili uska majica, a dolje tajice. Tako da se samo na to navuče odjeća za isprobavanje bez skidanja - savjetuje mlada djevojka.
Cijene nove kolekcije se kreću od 70 do 500 kuna.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....