FILMSKI TURIZAM

NOVI TURISTIČKI HIT IZLET "Igre prijestolja" u Dubrovniku doživite brodom Karaka

Peta sezona Igre prijestolja upravo je završila spektakularnom scenom u Dubrovniku, a vi ju možete doživjeti na izletima agencije Atlas koja vas vodi putevima serije

DUBROVNIK - Kraljica Cersei gola je prošetala od dubrovačke katedrale do palače Sponze u šokantnoj završnici pete sezone svjetski popularne serije „Igre prijestolja“ i tako još jednom stavila Dubrovnik u špicu zanimanja „filmskih“ turista koji sve više dolaze u taj grad upravo zbog serije koja prati popularne knjige G. R. R. Martina. Svi obožavatelji sada mogu uživati i u novoosmišljenoj turi atraktivnim historijskim brodom Karaka, uz pratnju kostimiranih glumaca i mnoštvo zabavnog sadržaja.

Karaka je replika drevnog dubrovačkog broda, koja sama po sebi predstavlja poseban doživljaj, a nova će tura zasigurno biti jedna od najprodavanijih. Agencija Atlas nudi u svojoj ponudi nudi nekoliko različitih tematskih tura vezane za seriju „Igre prijestolja“, među kojima je i ova brodom Karaka.

„Upravo su atraktivni izleti Karakom uz one s uključenim lokacijama snimanja „Game of Thrones“ („Igre prijestolja“) najtraženiji izleti na ovom području. Goste oduševljavaju lokacije sa snimanja megapopularne serije - kostimirani glumci provode ih kroz Grad, Lokrum i Trsteno i na poseban način približavaju i priče iz povijesti. Za ove izlete najveći interes pokazuju gosti iz Engleske,“ pojasnio je Blaž Avramović, rukovoditelj produkcije i prodaje izleta u Atlasu.

Sandra Batarelo, vlasnica broda Karaka, dodala je: „Osobito nas veseli sve veći interes i odlične povratne informacije gostiju. U 2015. godini Karaka će gostima nastaviti približavati najbolje iz povijesti, tradicije i gastronomije.“

Prodaja izleta u Dubrovniku u punom je jeku, a obogaćivanje ponude i novi prodajni kanali u Atlasu su rezultirali u rastom prodaje od 25% u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

Obzirom na rekordno gledanje pete sezone „Igre prijestolja“, posebice finala koje je u osam sati nakon emitiranja epizode na HBO-u s interneta „skinuta“ čak 1,5 milijuna puta, a predviđa se da brojka prijeći i 10 milijuna, zanimanje za izlete sigurno neće jenjavati. Serija se najviše gleda u Americi, Velikoj Britaniji, Kanadi i Indiji, a iznimno je popularna i u Hrvatskoj.

Goste na Atlasovim prodajnim mjestima narednih tjedana očekuju posebne promotivne ponude više od stotinu izleta s čak 240 licenciranih vodiča, kojih će u ovoj sezoni prema procjenama biti više od 120 tisuća.

Rezervacije i informacije za tematske i druge izlete potražite u poslovnicama Atlasa, a za izlet Karakom i na www.karaka.info.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
21. rujan 2024 09:39