IDE NOVI NATJEČAJ

Nakon 8 godina odlazi u povijest slogan hrvatskog turizma izabran u mandatu Milanovićeve Vlade

Zastava Croatia full of life

 Tomislav Kristo/Cropix/Cropix
Novi koncept i slogan zamijenit će dosadašnji "Croatia, full of life/Hrvatska, puna života"

Novi krovni komunikacijski koncept i slogan Hrvatske kao turističke destinacije, za čiju je izradu natječaj Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u tijeku, bit će poznat krajem ove godine, do kada će se još koristiti slogan "Croatia, full of life", doznaje se od direktora HTZ-a Kristjana Staničića.

"Objava natječaja i proces izrade novog krovnog komunikacijskog koncepta i slogana hrvatskog turizma prvi je operativni zadatak iz novog Strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskog turizma (SMOPHT) za iduće razdoblje", ističe Staničić za Hinu, dodajući da će HTZ za taj zadatak izdvojiti oko 200 do 300 tisuća eura.

Cilj je dobiti novi komunikacijski i vizualni koncept te slogan koji će promovirati Hrvatsku kao održivu turističku destinaciju, s kvalitetnom ponudom za cijelu godinu, što je cilj i nove turističke strategije, kaže Staničić.

Podsjeća da će natječaj za taj posao provoditi u dvije faze - predselekcijskoj, kada treba dostaviti dokumentaciju kojom se dokazuje sposobnost potencijalnih ponuditelja, i drugoj, kada odabrani ponuditelji dostavljaju ponude, s rokom za prijavu i predaju dokumentacije u predselekcijskom postupku do 13. ožujka.

Za cijeli proces i odabir novog koncepta odabrano je i višečlano povjerenstvo iz različitih institucija.

Novi koncept i slogan zamijenit će dosadašnji "Croatia, full of life/Hrvatska, puna života", koji je odabran u veljači 2015. u mandatu ministra turizma Darka Lorencina, a taj su koncept i slogan osmislili konzorcij agencija BBDO Hrvatska, AMW BBDO iz Velike Britanije i DEC BBDO iz Španjolske.

Time je i dotadašnji slogan hrvatskog turizma "Mediteran kakav je nekad bio" otišao u povijest nakon gotovo 15 godina ‘aktivnosti‘, što je i jedan od najdugovječnijih turističkih slogana u Hrvatskoj, ali i među drugim turističkim zemljama koje slogane u prosjeku mijenjaju svakih tri do pet odnosno do najviše deset godina.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
Linker
20. studeni 2024 11:43