Nova era luksuza

Hrvatska postaje elitna turistička destinacija zahvaljujući platformi Stories

Stories HGK

 Studio_partum/
Platforma Stories okuplja više od 180 članica i pozicionira Hrvatsku među vrhunske europske destinacije
Platforma Stories okuplja više od 180 članica i pozicionira Hrvatsku među vrhunske europske destinacije

Hrvatska je tijekom ove godine potvrdila da joj je mjesto na karti premium europskih destinacija. Sve više je međunarodni putnici prepoznaju kao destinaciju izvrsnosti, autentičnosti i održivih doživljaja tijekom cijele godine.

Snažan poticaj ovom razvojnom smjeru hrvatskog turizma daje platforma Stories - Experience Premium Croatia, koju je pokrenula Hrvatska gospodarska komora kao središnje mjesto hrvatskog premium turizma. Tijekom 2025. godine platforma je kontinuirano rasla i danas okuplja više od 180 članica, od ekskluzivnih hotela i vila, preko nautike i gastronomije, do kampova i agencija specijaliziranih za autentična iskustva. Kroz brojne međunarodne sajmove, poslovne forume i promotivne događaje, Sektor za turizam HGK kao nositelj platforme promovira svoje članice, povezuje ih s inozemnim partnerima i otvara prilike za nove poslovne suradnje na tržištima visoke platežne moći.

image

Saša Zrnić i Branko Lelas

Stories tako ostvaruje svoju viziju i postaje ključna platforma za razvoj i promociju hrvatskog premium turizma.

"Hrvatska danas raspolaže s više od 20 tisuća hotelskih soba visoke kategorije, 10 tisuća premium mjesta u kampovima, 3 tisuće luksuznih vila i gotovo 9 tisuća premium vezova u marinama. Ovi podaci daju nam pregled aktualnog stanja i potvrđuju da se strateški iskorak prema kvaliteti događa na svim razinama turističke ponude", napomenula je Andreja Vukojević, direktorica Sektora za turizam HGK.

The Season of Stories

Rezultati istraživanja o kapacitetima i razvojnim mogućnostima hrvatskog premium turizma koje je za HGK izradila agencija 505 savjetovanje predstavljeni su u svibnju na događanju kojim je obilježena prva godina djelovanja platforme. Događanje u Amadria Park Hotelu Capital u Zagrebu bilo je ujedno i lansiranje kampanje The Season of Stories. Cilj kampanje je promocija premium segmenta za povećanje vrijednosti svakog noćenja i stvaranje dugoročno održive turističke priče. Kampanja je nastavljena u listopadu u Višnjanu gdje je platforma okupila vodeće dionike hrvatskog turizma, potvrđujući Istru kao regiju koja predvodi razvoj premium segmenta.

Premium turizam je pokretač razvoja

Platforma Stories predstavljala je u 2025. godini hrvatsku ponudu na svjetskim sajmovima u Parizu, Berlinu, na Bahamima i početkom mjeseca u Londonu.

image

Predstavljanje u Parizu

Krajem godine platforma će se predstaviti i na jednom od najvećih globalnih sajmova premium i luksuznog turizma ILTM Cannes. Hrvatska gospodarska komora organizira i odlazak tvrtki na sajam i tako im omogućuje da se uživo predstave potencijalnim partnerima, dok će cjelokupnu ponudu Storiesa predstavljati Sektor za turizam HGK kao nositelj platforme.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. studeni 2025 12:07