TOP DESTINACIJA

HRVATSKA MEĐU 10 NAJBOLJIH NEKONVENCIONALNIH TURISTIČKIH DESTINACIJA ZA OBITELJI NA SVIJETU U Lijepu našu dolaze svi koji traže autentične doživljaje

Po mnogima možda i najljepša plaža na Jadranu, uvala Stiniva na otoku Visu
 Danijel Soldo / HANZA MEDIA

Hrvatska kao turistička destinacija i dalje privlači američke putnike koji traže luksuzna i detaljno isplanirana putovanja.

Rezultati su to analize u segmentu obiteljskih putovanja koja se temelje na trenutačnim i predviđenim rezervacijama koju je proveo Virtuoso, jedan od najutjecajnijih turističkih subjekata na svijetu specijaliziranog za luksuzna i iskustvena putovanja. Stručnjaci Virtuosa svrstali su Hrvatsku među top 10 zemalja svijeta u kategoriji nekonvencionalnih obiteljskih destinacija koje nude autentične doživljaje.

Da je riječ o značajnom pokazatelju govori činjenica da se među top 10 zemalja u navedenoj kategoriji, uz Hrvatsku, nalazi još samo jedna europska zemlja, Island.

"Rezultati analize Virtuosa nas posebice vesele jer ukazuju na odličnu poziciju Hrvatske na velikom američkom tržištu. Važno je da smo na tržištu SAD-a prepoznati kao turistička destinacija raznovrsne ponude koja sadrži kvalitetu, bogatstvo i originalnost. Hrvatska je do sada u Europi prepoznata kao destinacija pogodna za obiteljska putovanja, a da to doista i jesmo izvan europskih okvira potvrđuje izvješće Virtuosa jednog od naših ključnih partnera na američkom tržištu s kojim ostvarujemo odličnu suradnju", izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić dodavši kako je posljednje TOMAS ljeto istraživanje pokazalo da se američki turisti nalaze na vrhu turističke potrošnje u Hrvatskoj koji na dnevnoj razini iznosi gotovo 160 eura.

Poseban osvrt u izvještaju Virtuosa odnosi se na analizu mladih putnika - tzv. generation Z, koji čine više od četvrtine američke populacije s procijenjenom kupovnom moći od 43 milijarde dolara. Riječ je o generacijama koje imaju snažan utjecaj na odluke o obiteljskim putovanjima te generacijama koje traže aktivna iskustva, neobične destinacije i doživljaje koje mogu dijeliti putem društvenih mreža.

Analiza je fokusirana i na ključne motive putovanja, posebice u segmentu luksuznih obiteljskih putovanja u kojima se Virtuoso, zajedno sa svojom mrežom suradnika diljem svijeta, specijalizirao. Tako se kao glavni motivi putovanja u 2018. godini ističu obiteljska putovanja, ekskluzivna putovanja - vile, jahte, ali i luksuzni morski i riječni kruzing, aktivni te avanturistički izleti, eno-gastro i kulturni turizam, odmori u resortima, edukacijska putovanja te putovanja motivirana specifičnim povodima poput medenog mjeseca ili proslava različitih obljetnica.

Pozitivne trendove potvrđuje i nedavno objavljen Virtuoso Luxe Report 2018, godišnje istraživanje koje donosi ključne trendove i uvide u industriju luksuznih putovanja. U navedenom istraživanju Hrvatska je uvrštena među top 10 destinacija u tri kategorije, s napretkom na ljestvici u odnosu na rezultate istraživanja za 2017. godinu. Naša je zemlja zauzela 2. mjesto u kategoriji najpopularnije rastuće destinacije, dok je u kategoriji najpopularnije destinacije za milenijce zauzela 6. mjesto, odnosno 8. mjesto u kategoriji najpopularnije internacionalne destinacije.

Virtuoso predstavlja mrežu najboljih luksuznih turističkih agencija koja broji više od 17.500 savjetnika širom svijeta. Mreža Virtuosa uključuje više od 1.700 partnera među kojima su vrhunski hoteli i odmarališta, turoperatori, avioprijevoznici, agencije i drugi, a osnovni cilj mreže je klijentima ponuditi detaljno isplanirana i nezaboravna putovanja.

Dodajmo, kako je tijekom 2017. godine s tržišta SAD-a ostvareno 476.000 dolazaka (+35%) i 1.3 milijuna noćenja (+34%), dok je u dosadašnjem dijelu 2018. godine ostvareno 116.000 dolazaka (+25%) i 293.000 noćenja (+16%).

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
Linker
23. studeni 2024 21:04