Talijanski odjevni bend Pucci nakon 60 godina od svog osnutka promijenio je svoj glavni modni izričaj - umjesto prepoznatljivih kaledioskoptičnih i drukčijih uočljivih printeva, po kojima je Emilio Pucci postao i ostao priznat u nemilosrdnoj modnoj industriji, Pucci se sada prepoznaje tek po ušivenoj etiketi.
Tko bi ugledavši Evu Longoriu Parker na ovogodišnjem crvenom tepihu u Cannesu k’o iz hica ispalio: “Pa ona nosi Puccijevu haljinu”? Baš nitko, jer Longoria je odjenula dugačku, bijelu haljinu čiji se stražnji “pernati” dugački dio vuče po podu, nalik na vjenčanicu, a niti jednim detaljem haljina nije odavala kojem brendu pripada.
Nose ga i u ‘Seks i gradu’
Longorijina haljina nije bila izuzetak, ranije ove godine Puccijevu je bijelu svilenu haljinu otvorenih leđa i s kristalićima na struku na jednom crvenom tepihu prošetala i glumica Kate Hudson, koja je ove godine postala glavna “hodajuća reklama” za Pucci.
No nije se Peter Dundas, posljednjih godinu dana glavni dizajner u Pucciju, u potpunosti odrekao printeva, posebice ne sada kada su printevi vrlo popularni i među ostalim dizajnerima, pa je svojom kratkom i doista “pučijevskom” haljinicom s printom zmije odjenuo glumicu Zoe Saldanu na jednoj premijeri filma “Star Trek”, a Pucci je ove godine počela nositi i velika ljubiteljica modnih krpica Jennifer Lopez.
Interesantno je i kako je Dundas, zahvaljujući prije svega Anni Wintour uspio ubaciti jednu svoju haljinu u nastavak popularnog filma “Seks i grad”. Carrie, najveća “manekenka s ekrana” današnjice,u jednoj je sceni nosila upravo Pucci haljinu. No, ponovno na očigled nije jasno da je riječ o Pucciju, jer je haljina bila jednostavna siva. Upravo su holivudske zvijezde dio “formule” kojom Dundas i većinski vlasnik modne marke Pucci, od 2000. godine to je Louis Vuitton-Moet-Hennessy - LVMH, pokušava ovaj modni brend probuditi iz sna u kojem spava još od '60-ih godina.
Unaprijedio je brend
Glavna namjera je Pucci približiti mladoj klijenteli, a to se ne može bez hodajućih reklama na crvenim tepisima. Za sada, godinu dana nakon što je mladi i visoki Norvežanin Peter Dundas postao glavni dizajner Puccija, može se ustvrditi kako uspijeva unaprijediti brend i prodrijeti na dijelove tržišta na kojem Puccija već dugo nema.
Mlađa klijentela
Nije ovo inovativna formula, istu je stvar još davno napravio sportski brend Puma počevši proizvoditi potpuno drukčiji asortiman, pa i Chanel s Karlom Lagerfeldom koji je modernizirao modni brend i približio ga mlađim ženama.
Također, Givenchy je imenovao 1996. Johna Galliana za svog kreativnog direktora, a onda su ga ubrzo prebacili u Dior smatrajući da su njegove feminizirane i romantične haljine logičan evolucijski nastavak onoga što je prije radio sam Dior. Naravno, s ciljem da privuče mlađu klijentelu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....