FLYING DONKEY

ORIGINALNA, KREATIVNA I NEOČEKIVANA MODA ULICE 'Brend je od početka zamišljen kao outlet kroz koji ćemo moći izraziti svoju kreativnost'

'Što pokloniti svojim najdražima za Božić?' - pitanje je koje si postavi gotovo svatko, čim se u izlozima diljem gradova pojavi božićna dekoracija. Najćešće se ta misao protegne sve do zadnjeg trena, a onda većina ugrabi prvo što padne na pamet ili pod ruku.

No, ono što definitivno svatko želi primiti i pokloniti, je nešto originalno, kreativno i neočekivano, što će izmamiti osmijeh na lice objema stranama. Dodatni bonus je ukoliko se radi o daru kojeg je moguće "prošetati" izvan kuće i pohvaliti se svojoj okolini - u tom slučaju odjevni artkli su nešto s čim se ne može pogriješiti.

Za darove koji zadovoljavaju sve navedene kriterije, pobrinuo se hrvatski odjevni brend FLYING DONKEY, pod kreativnom palicom Anne i Hrvoja Martinka. Njihov brend baziran je na jednostavnim krojevima T-shirta, sweatshirta i slične casual odjeće, ali ukrašen maštovitim i originalnim printevima, koji upotpunjuju zanimljivost njihovih proizvoda.

'Brend je od početka zamišljen kao outlet kroz koji ćemo moći izraziti svoju kreativnost, te je prenijeti na mlade, urbane ljude koji veliku pažnju posvećuju svojem stilu i što kroz njega poručuju', kažu nam tvorci brenda, te dodaju da im je cilj graditi priču po svjetskim standardima, ali uz prisutnost domaćeg duha.

'Pojedini vizuali na našim majicama su sada stekli već kultan status među ljubiteljima domaćeg streetweara, poput mede koji pegla', dodaje Anna, pa po svemu sudeći ljubitelja brenda na domaćem tržištu ne nedostaje.

Božić i doba darivanja popratili su prigodnim izdanjem T-shirta, sa također maštovitim grafičkim vizualom - njihov logotip, kojeg nazivaju Don Keyes, prerušen u stilu Djeda Mraza.

'Željeli smo blagdansko doba obilježiti nečim prepoznatljivim za brend, poput našeg logotipa, ali preobraženog u Djeda Mraza, kao simbol božićnog darivanja. Majica je navodno već sada apsolutni hit na predbožičnim partijima, a što mi vidimo po prodaji, pa možemo zaključiti da smo odradili dobar posao.' dodaju Martinkovi.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
21. studeni 2024 20:45