BEZ ULIZIVANJA

MALI TRIK ZBOG KOJEG ĆE VAS ŠEF VIŠE VOLJETI I šefovi imaju nadređene, pa je mudro pomoći im da izgledaju bolje u njihovim očima

 iStock

Kao što većina ljudi vrlo dobro zna, odnos sa šefom vrlo je važan, ali i osjetljiv.

Toga je itekako svjestan Dave Kerpen, osnivač softverske kompanije 'Likeable Local', a s obzirom da upravo o ovoj temi puno zna, napisao je i priručnik 'The Art of People' u kojemu je veliki dio posvetio upravo odnosu sa šefom, prenosi Business Insider.

Dok je radio za Radio Disney, Kerpen je stalno ljutio šefa zato što je uporno kasnio na posao. Šef mu je objasnio da je to nepošteno prema njemu ali i prema drugim zaposlenicima koji dolaze točno na vrijeme.

Jednom kad je shvatio da je poštovanje ono što se računa, došao je na ideju koja će njemu, ali i šefu, olakšati život.

Evo što mu je rekao: 'Nisam jutarnja osoba. No imam puno poštovanja prema tebi, pa predlažem da produžim svoje radno vrijeme do 6 umjesto do 5 popodne.'

Šef je na to pristao i predložio Kerpenu da počne kasnije dolaziti na posao, ali da ostane dulje. Ubrzo, Kerpen je počeo raditi drugačije. I dalje bi mu se tu i tamo dogodilo da zakasni, no šef više nije imao prigovora.

Kerpen je kasnije napisao da je ideja zaživjela zato što je maknuo fokus sa sebe i preusmjerio ga na šefa, te je stvar tako preokrenuo da je šefu u ruke stavio rješenje problema.

U osnovi, ušao je šefu u glavu i ustanovio što ovaj zaista želi od njega.

'Ključ odnosa sa šefom je misliti poput njega i pokušati se staviti u njegovu kožu. Ne radi se o tome da mu se ulizujete, već o tome da mu pomognete da izglade dobro pred svojim šefovima. Kad šef uvidi da je zbog vas porastao u očima svojih nadređenih, i vaš će se status popraviti.'

Kerpen preporučuje da izravno pitate šefa što od vas očekuje umjesto da to pokušavate doznati izokola.

Danas je Kerpen na poziciji šefa i očekuje isto odnos od svojih podređenih. Kaže da mu je jako važno da njegovi zaposlenici izgledaju uredno i pristojno i budu točni na redovitom tjednom sastanku čelništva kompanije koji se održava svaki ponedjeljak.

'Šef odjela marketinga zna zakasniti na posao i to me uopće ne brine dok god doče točno na glavni sastanak u ponedjeljak i odradi sjajnu prezentaciju.'

Zaključak je: da biste doista bili dobri na poslu, morate ustanoviti što je vašem šefu važno.

'Ne radi se samo o tome da obavljate svoj posao, nego da obavljate svoj posao na način zbog kojega će se šef osjećati dobro i koji će mu pomoći da i sam bude bolji u poslu.'

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
15. studeni 2024 17:29