ZAGREB - Američki dizajner Ralph Lauren uspio je zaustaviti promet na Aveniji Madison u New Yorku i New Bond Streetu u Londonu kada je 10. studenoga upriličio modni show u 4D formatu.
Sve se treslo
Svi oni koji su uspjeli izboriti svoje mjesto na ulici mogli su počastiti svoje oči, uši i nosove vrhunskim događajem. Da, i nosove. Jer, osim što su mogli gledati virtualni modni show, posjetitelji su mogli i omirisati novi kvartet mirisa ovog branda. Promatrači s obje strane Atlantika mogli su vidjeti video u koji je kombinirao umjetnost, modu, glazbu i miris, projicirane na zgradi gdje su smješteni njegovi dućani. Na taj je način brend proslavio 10- godišnjicu svog web sitea i prodaje preko interneta, te obilježiti i lansiranje prvog online dućana izvan granica SAD-a.
Iako su mnogi u New Yorku bili prilično sumnjičavi oko toga kako show može biti u 4D tehnici, ubrzo su se uvjerili u suprotno dok se tresla cijela zgrada, da bi se pretvorila u peterokatnicu.
Konji na fasadi
Odjednom su se pojavili virtualni manekeni visoki kao četiri kata zgrade koji su hodali po balkonima, poznata torba Ricky i veliki zeleni remen obavijali su zgradu, a konji za polo galopirali su po fasadi. Potom su se zidovi raspali, poput divovske kuće za lutke, kako bi gledatelji dobili uvid u novi dućan Ralpha Laurena. Nitko se još u povijesti modne industrije nije sjetio napraviti tako efektnu reklamu.
Za online kupce
Nije poznato koliko je cijela stvar na dva kontinenta koštala, ali se šuška da je riječ o milijunima. Umjesto da potroše novac na raskošne zabave za odabrane, modna je kompanija odlučila pružiti spektakl za sve kupce, pogotovo one koji bi njihove proizvode željeli kupiti preko interneta.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....