Pritisak pod kojim se nalazi pucačina iz prvog lica “Call of Duty: Modern Warfare III”, direktan nastavak igre “Call of Duty: Modern Warfare II” koja je izašla krajem listopada 2022. godine, naprosto je nevjerojatan. Iako je izašla tek krajem listopada, igra “Modern Warfare II” bila je najprodavanija igra u Sjedinjenim Američkim Državama u 2022., a u prvih je 10 dana na tržištu zaradila milijardu dolara. Istovremeno, pasionirani igrači serijala odbacili su je jer je bila mehanički troma i nepristupačna. Zajednica igrača igre vrlo je brzo došla do konsenzusa da je studio za razvoj videoigara Infinity Ward, studio koji ju je razvio i kasnije o njoj brinuo, napravio dosadnu igru koju je potom zajedno s izdavačkom kućom Activision Blizzard pokušao prodati kao realističnu simulaciju.
Eksponirani profesionalni i poluprofesionalni gejmeri više su puta istaknuli da su Infinity Ward upozorili da neke njihove dizajnerske odluke nisu dobre te da će naštetiti igri i vrijeme je pokazalo da su bili u pravu. Kad je “Modern Warfare III” prvi put predstavljen, zajednica igrača serijala “Call of Duty” uočila je da su skoro sve dvojbene dizajnerske odluke koje je Infinity Ward donio odbačene. “Modern Warfare III”, igra koju su zajednički razvili studio Sledgehammer Games i Infinity Ward, djelovala je kao bitno dinamičniji naslov, a to je potvrdila i beta verzija igre.
Puške tijekom pucanja više ne skaču kao lude, a igrač može vidjeti u što i koga puca. Sve su igračeve kretnje brže, a pojedine se radnje poput stavljanja novog šaržera ili uklizavanja mogu i prekinuti. Svi igrači sada imaju 150 hit pointsa, što znači da umiru nešto sporije, a snajperi ponovno igrača mogu usmrtiti jednim hicem. Ako će drugi studiji iz ovog umjetničkog zaokreta od 180 stupnjeva izvući ikakvu pouku, onda neka to bude ona da stvari koje nisu pokidane ne treba popravljati.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....