Igre koje su obilježile 2014. godinu

Igre koje su obilježile 2014. godinu

Krajem godine smo svi bombardirani raznim top-listama sa svih strana, bilo da je to internet, novine, ili TV, svi pokušavaju rangirati sve što se radilo u minuloj godini. Nama, ili bolje rečeno, meni nije dojmljivo rangirati igre po kvaliteti, jer iako postoji neka crta vodilja tako rangiranje je ipak podložno osobnom ukusu i iznimno subjektivno.

Upravo zato sam se odlučio istaknuti neke igre koje sam igrao ove godine, a koje su me dojmile “nečim”. To može biti atmosfera ili glazba, ali može biti i nešto negativno poput igre koja se urušila pod količinom hypea koji ju je okruživao. Valja napomenuti da će postojati igara koje nisu nužno vrhunac onoga što smo ove godine igrali u globalu, ali imaju barem jedan element koji je vrijedan spomenuti i istaknuti. Bez nekog posebnog reda, krenimo:

Najzabavnija igra za igranje u društvu – Super Smash Bros. for Wii U

super-smash-bros_1

Iako se ovdje sama po sebi nameće neka sportska igra, oni koji su imali prilike odigrati Super Smash Bros. sigurno znaju zašto je upravo ovo igra koja će zabaviti ekipu. Mene se osobno najviše dojmila činjenica da podjednakog uspjeha imaju i oni koji prvi puta drže kontroler, kao i “iskusni gameri”, što je dakako izazivalo velike frustracije kod ovih potonjih. Ograničenost igre samo za Wii U je naštetilo popularnosti, no iskreno…ovo je igra zbog koje se isplati kupiti konzolu.

Najbolji lik – Koza (Jozo) iz Goat Simulatora

goat_simulator_logo
Goat Simulatior dobio datum izlaska

Tijesno pobijedivši Claptrapa iz najnovijeg Borderlandsa, koza, odnosno Jozo, kako ju mi od milja zovemo, je najnezaboravniji lik ne samo iz 2014. već od legendarnog Wheatleya iz Portala 2. Jozo je misteriozan, neuništiv, te ima nadasve dugačak i ljepljiv jezik – sve ključne osobine za jednog junaka videoigre.

Najbolja priča – The Wolf Among Us

wolf-among-us-cover
Igre koje su obilježile 2014. godinu

Iako je prva od pet epizoda izdana krajem 2013. sve ostale, kao i retail verzija koja sadrži sve epizode, su izdane ove godine. Apsolutni kraljevi moderne avanture iz Telltale Gamesa su preuzeli malo poznati Fables strip (u kojem su likovi iz bajki humanizirani i prebačeni u “naš svijet”) i pretvorili ga u fantastično atmosferično iskustvo koje bi preporučio svima da iskuse.

Najbolja atmosfera – The Vanishing of Ethan Carter

the-vanishing-of-ethan-carter_1

Iako sam ovdje komotno mogao ostaviti već spomenuti The Wolf Among Us, želim da svi znaju kako je The Vanishing of Ethan Carter dobra igra. Avantura iz prvog lica u kojoj nećete pucati po svemu što vidite i koja će vas tjerati da koristite svoj mozak kako biste napredovali zaslužuje apsolutni svaku pohvalu koju može dobiti.

Najugodnije iznenađenje – Wolfenstein: The New Order

wolfenstein-the-new-order_1

Poučeni lošim iskustvima iz proteklih godina (Duke Nukem Forever, između ostalih) mislim da smo svi bili skeptični kad smo čuli za remake legendarnog Wolfensteina, igre koja je praktički stvorila FPS žanr. Ono što smo dobili je bila, iako nesavršena, itekako zabavna arkadna pucačina koja je na odličan način spojila ozbiljno i neozbiljno (kao i nekoliko tona metaka) kako bi nam donijela igru koju nećete igrati samo zbog nostalgije.

Igra koja je najviše podbacila – Assassin’s Creed Unity

assassins-creed-unity_1

Ovo ste mogli i očekivati. Naprosto katastrofalnih prvih par mjeseci prodaje su nagnale Ubisoft da počne dijeliti besplante igre nezadovoljnim igračima kako bi se iskupili za mnogobrojne bugove koji su uništili ovu obećavajući igru. Unity sigurno nije najgora igra godine, ali je svakako najviše podbacila.

Najbolja igra koju vjerojatno nećete igrati – Divinity: Original Sin

divinity-original-sin-box-art
Divinity: Original Sin (recenzija)

Original Sin je jedna od najboljih PC igara u, usuđujem se reći, zadnjih desetak godina, koja, siguran sam, neće postati mainstream hit kakav zaslužuje biti, ali će se zato svi koji ju budu odigrali osjećati isto kao kad su prvi puta zaigrali Baldur’s Gate II i/ili Planescape: Torment. Na pladnju vam je ogromni svijet koji možete istražiti, a svaki vaš potez će imati posljedice i zato ćete igru htjeti igrati nekoliko puta samo da biste vidjeli kako sve to izgleda iz druge perspektive. Zato nemojte da ovo bude “najbolja igra koju nećete odigrati”.

Što se vas najviše dojmilo u 2014. godini? Je li ona ispunila vaša očekivanja ili ste ostali razočarani? Slažete li se sa mojim odabirom ili mislite da sam pogriješio sa nekim odabirom – recite nam u komentarima.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
11. studeni 2024 09:58