U ponedjeljak je na zagrebačkoj Knežiji krenula prodaja kolekcije Heidi Klum u Lidlu, a prema gužvi koju je zabilježio naš fotoreporter lanac trgovina neće imati problema s prodajom robe.
Premda smo već navikli da poznati dizajneri poput Donatelle Versace ili Karla Lagerfelda objavljuju kolekcije za H&M, poznatom njemačkom trgovačkom lancu Lidl ovo je prva takva suradnja.
- Lidl se dosad nije povezivao s modom. To želimo promijeniti uz pomoć Heidi Klum kao uspješnom dizajnericom - rekao je predsjednik Uprave Lidla Hrvatska Boris Lozić.
Cijela kampanja #letswow pomno je osmišljena te lansirana uoči jedne od najprestižnijih modnih priredbi, prošlotjednog New York Fashion Weeka gdje je Heidi Klum pokazala svih 84 komada iz kolekcije, od leopard čizama preko bomberica sa šljokicama do kožnih jakni.
Nova kolekcija Esmara by Heidi Klum: Heidi & The City prodavat će se u 92 Lidlove trgovine u Hrvatskoj, a cijene se kreću od 65 do 500 kuna, ovisno o komadu, materijalu i dezenu.
- Htjela sam kreirati modu s wow efektom koju je jednostavno kombinirati i u kojoj svaka žena izgleda odlično, a sve to po najboljoj cijeni - izjavila je Heidi Klum, top model i dizajnerica brenda donjeg rublja i kupaćih kostima Heidi Klum Intimates, koja je poznata po realityju ‘Project Runway’.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....