PROMO

DUĆANI SU OTVORENI, ALI PRAVILA SU NEŠTO DRUGAČIJA. Zato je neke stvari i dalje bolje napraviti iz udobnosti vlastitog doma

 
 PROMO

Nakon dugih mjesec i pol dana neizvjesnosti i iščekivanja, konačno je stiglo razdoblje kad se uvode promjene. S trećom fazom popuštanja mjera od 11. svibnja u Hrvatskoj se otvaraju kafići i restorani, kao i trgovački centri. Otvorila su se dječja igrališta, muzeji, knjižnice, postupno se reaktivira zdravstveni sustav i početak rada djelatnosti u kojima se ostvaruje bliski kontakt, poput frizera, brijača i pedikera. Sve se polako vraća u normalno, ali to je ipak neka nova stvarnost, i dalje uz brojna ograničenja.

Da, otvorili su se mali obrti poput frizera i kozmetičkih salona, no svi posluju uz poštovanje posebnih epidemioloških mjera distanciranja. Više nismo u situaciji da možemo nesmetano ušetati u puni salon i čitati omiljene novine dok čekamo na red. Sada nas na ulazu čekaju zaštitne maske i dezinfekcijska sredstva, a neki frizeri su u svoje prostore čak ugradili zaštitne pregrade od pleksiglasa. Otvaraju se kafići i ugostiteljski objekti, no možemo zaboraviti na kave u velikim grupama, djelatnici će morati dezinficirati stolove i stolce nakon svakog gosta. Da, otvorili su se i dućani i veliki trgovački centri, no više ne možemo slobodno šetati dućanima i isprobavati omiljene komade odjeće. Ujedno, sve trgovine u periodu od 14-15h moraju zatvoriti svoja vrata i dezinficirati prostore.

I javni će prijevoz je moguć pod strogim epidemiološkim mjerama, poput dezinfekcije ruku onih koji ulaze, socijalnog distanciranja, preporuke nošenja maski, ali i kontrole provođenja svega navedenog. Trgovine s omiljenim tehnološkim gadgetima također su s prvim valom popuštanja mjera krajem travnja omogućile korisnicima kupovinu i pregled željenih proizvoda na licu mjesta, no usprkos trenutno povoljnijoj epidemiološkoj situaciji, većina trgovaca fokus je prebacila na digitalno poslovanje.

Tako, primjerice, jedan od najvećih telekom operatora poput A1 Hrvatska, više ne nudi opciju plaćanja računa unutar poslovnica, upravo zbog poštivanja visokih standarda zdravstvene zaštite kako korisnika tako i zaposlenika. Svim korisnicima od prvog dana popuštanja mjera omogućen je posjet ovlaštenim trgovinama, što je veliki dio korisnika s nestrpljenjem dočekao.

- Popuštanje epidemioloških mjera i otvaranja shopova, a samim time i povratak na posao probudio se osjećaj da se život vraća u normalu. Upute civilne zaštite promijenile su način rada u poslovnicama, tako je primjerice u prodajnim mjestima koji nisu u shopping centrima rad organiziran u jednoj smjeni i prema tome je i prilagođen broj djelatnika. Radni dan počinjemo stavljanjem maski i rukavica. Svi zaposlenici povratkom na posao dobili su welcome paket koji uključuje šarene i simpatične zaštitne maske, rukavice i staklenu bocu za vodu. Poslovnice se redovito dnevno dezinficiraju, a zaštitna sredstva su dostupna korisnicima na svim prodajnim pultovima. Ograničen je broj korisnika u poslovnici, a svakom korisniku smo maksimalno posvećeni. Korisnici su se navikli na podršku u poslovnicama te nam se vraćaju sa istim zahtjevima kao i prije zatvaranja, osjećaju se zadovoljno i sigurno. Kao i uvijek želimo samo najbolje za svoje korisnike te smo veliki fokus stavili na organizacija rada u prodajnom mjestu sukladno preporukama epidemiološke službe. Drago nam je da su se vratili i da smo opet u kontaktu iako nam nedostaje rukovanje s korisnicima kao znak poštovanja i zahvale. No, svjesni smo da je ovako u danim okolnostima najbolje i najsigurnije za sve nas- objašnjava Mihael Marković, menadžer A1 trgovine kako izgleda kontakt s klijentima unutar otvorenih poslovnica.

PROMO

Najveći izazov brojnih trgovaca zasigurno je bio brza rotacija na novi način poslovanja te edukacija svih zaposlenika, koji i dalje preporučuju korisnicima da iskoriste prednosti digitalizacije.

- Naši zaposlenici informiraju korisnike prije ulaska u poslovnicu o mjerama distanciranja. Također na našim web stranicama korisnici mogu pronaći sve relevantne informacije i upute kako npr. platiti račun na digitalnim kanalima, račun mogu platiti i pozivom odnosno, uslugom Nazovi i plati, tj. jednim pozivom u Službu za korisnike. Bitno je da su podaci na kartici isti kao i platežno odgovorne osobe, a po završetku procesa putem govornog automata se šalje SMS potvrda na broj na koji zatražite. U slučaju da žele kupiti novi uređaj ili informirati se o ponudi to mogu učiniti preko našeg Virtualnog shopa - dodaje Josip Erceg, menadžer regionalne prodaje u A1 Hrvatska.

Virtualni shop, koji funkcionira kao cjelovita digitalna platforma, nije samo trgovina već kupcima nudi sve usluge, od kupovine novog uređaja do sklapanja novog korisničkog ugovora. Objedinjuje live video, slanje poruka u stvarnom vremenu, glasovnu komunikaciju i chatbot funkcionalnosti u jednu uslugu pa komunikacija postaje brža, neposrednija i interaktivnija, a korisniku se omogućuje personalizirano i poboljšano korisničko iskustvo. Proces kupnje u virtualnom shopu postaje brži i jednostavniji jer korisnik ne mora „lutati“ cjelokupnom ponudom, već prodajni djelatnik za njega lako pronalazi proizvod.

Marin Vešligaj, prodajni savjetnik u virtualnom dućanu A1 Hrvatska, ističe kako je sve veći broj korisnika koji su digitalno educirani i češće koriste prednosti njihove digitalne platforme.

Promo
Marin Vešligaj

-Virtualni shop omogućio je korisnicima pregled i kupnju naših proizvoda posebno za vrijeme kad su naša fizička prodajna mjesta bila zatvorena zbog epidemije koronavirusa. Na taj način virtualni shop se dokazao kao izvrsno rješenje koje je korisnicima omogućilo brzu realizaciju naših usluga iz sigurnosti vlastitog doma. Želim napomenuti da smo i mi prodavači iz virtualnog shopa u to vrijeme ostali doma, tj. radili od kuće. To znači da smo se naši korisnici od doma i mi prodavači iz virtualnog shopa od doma spojili u virtualni shop i realizirali korisničke zahtjeve. Novo normalno je počelo te traje i dalje - komentira Marin Vešligaj iz virtualne trgovine A1.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
11. studeni 2024 23:05