ALEKSANDRA DOJČINOVIĆ

Dizajnerica koju vole domaće poznate face dobila poslovno priznanje

Kao dobitnica ugledne nagrade Veuve Clicquot 37-godišnja modna kreatorica  predstavlja našu zemlju u daljnjem izboru
 Sandra Šimunović / CROPIX

Modna dizajnerica Aleksandra Dojčinović dobitnica je ugledne nagrade Veuve Clicquot Business Woman Award za ovu godinu.

Druga nominacija

Dojčinović je bila nominirana u konkurenciji s Kristinom Ercegović, Alis Marić i Ivanom Matić, a žiri je odlučio upravo 37-godišnjoj kreatorici dodijeliti ovo priznanje kojim se nagrađuju žene koje su se dokazale na poslovnom planu i ostvarile renomirane karijere. Aleksandra Dojčinović tako će biti hrvatska predstavnica na regionalnom izboru 29. studenoga u Ljubljani. Nikada dosad Hrvatska tu nije odnijela pobjedu, no ako to sada Dojčinović pođe za rukom, predstavljat će Hrvatsku na svjetskom izboru koji će se održati u Parizu.

- Ovo mi je bila druga nominacija i stvarno joj se nisam nadala, nisam taj tip osobe. Nezgodno je bilo što očekivati jer očekivanja nikad nisu nikoga nigdje dovela. I naravno da mi je čast što sam upravo ja izabrana, to je dodana vrijednost mom poslu, posebno što za nas iz modnog biznisa sada kreće sezona - rekla je Dojčinović. Veuve Clicquot Business Woman Award svojevrsni je Oscar koji se svake godine dodjeljuje uspješnim poslovnim ženama, a taj izbor ima 27 zemalja diljem svijeta. Pokrenut je 1972. u čast Madame Clicquot, Francuskinje koja se 1798. udala za uspješnog proizvođača šampanjca Françoisa Clicquota.

U 27. godini ostala je udovica, no suprotno tadašnjim običajima odlučila je preuzeti suprugovo poslovanje i tako postala prva žena na čelu kompanije. Vodila ju je uspješno i tako postala primjer svim poslovnim ženama, a stoljećima poslije pokretanjem ove nagrade odali su počast njezinu poduzetničkom duhu. Što se same Aleksandre Dojčinović tiče, ona iz sezone u sezonu diže ljestvicu poslovanju. Već dugo priprema izlazak svog brenda LeiLou na zahtjevno talijansko tržište zbog čega je stalno na relaciji Hrvatska - Italija iz koje se, uzgred rečeno, upravo vratila. Kako je gotovo skeptično racionalna kada je u pitanju čisti biznis, procjenjuje da će joj za to biti potrebne još godine rada dok ne zadovolji sve stroge talijanske uvjete.

Crveni tepih

Paralelno, njezine se kolekcije iz godine u godinu sve češće mogu vidjeti na crvenim tepisima i after partyjima prestižnih svjetskih događanja.

- Za mene osobno, kada je u pitanju taj segment, najveći je uspjeh u posljednje vrijeme to što je Camila Cabello odjenula moju haljinu za after party ovogodišnje dodjele MTV Awards gdje je izabrana za izvođačicu godine te imala najbolji video. A ja sam uz to još i njezina velika obožavateljica i pratim njezinu karijeru još od X-Factora pa sam baš zato bila sretna što nosi moju kreaciju - objašnjava Dojčinović.

Tim Camile Cabello javio se timu Alex Dojčinović, jer tako obično u tom poslu stvari i funkcioniraju. Tako je bilo i za nedavni tradicionalni party Harper’s Bazaara, Icon, koji se održava u vrijeme njujorškog Tjedna mode. Jasmine Tookes, američka manekenka i anđelica Victoria’s Secreta, i to ona koja nosi najskuplji, dijamantima optočen grudnjak, upravo za taj je party, čija je domaćica slavna modna urednica Carine Roitfeld, nosila izuzetno seksi crno odijelo LeiLou. Dojčinović je odjenula i druge strane manekenke, televizijske voditeljice i glumice, a među njima i zvijezdu serije “Doktor House” Jen Morrison za premijeru filma “Assassination Nation” sredinom rujna.

- Morate odjenuti barem stotinu zvijezda svake sezone i tako godinama da bi došlo do velikog rezultata. Jer, treba biti realan, tržište jest veliko, ali velik je i ovaj svijet u kojem na dnevnoj bazi ima stotine takvih događaja - progovara ponovno racionalnost iz Dojčinović.

I za ovu godinu planira veliku reviju svoje nove kolekcije proljeće-ljeto, koja će se održati 20. studenoga, no kako još sve detalje nije dogovorila, više od toga nije mogla otkriti.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
10. studeni 2024 06:27