Miljenko Jergović

Remasterirani ‘Marlboro‘ nadmašio je svoj mitski izvornik: nadopisivanje je bilo riskantno, ali ne i suvišno

Miljenko Jergović

 Nera Simic/Cropix
Zbirka kratkih proza ‘Trojica za Kartal‘ nova je potvrda jednog iznimnog autorstva koje je uvijek dojmljivije u kraćim formama

Dvadeset i devet pokretnih, vrlo živih slika nepovratno izgubljenog svijeta sada uhvaćenog novom optikom. Jednako toliko dubokih otisaka zavodljive apokalipse, nježne, humorne, jezive. Povratak nekoć intenzivno postojećem, a besprijekorno funkcionalnom multietničkom imaginariju kakav u ovo naše doba više nije moguće rekreirati osim u literaturi, autorovo vraćanje duga galeriji likova koje i čitatelj osjeća bliskima kao da ih i sam poznaje iz nekog od prošlih života. Ispisivati nastavak prozne zbirke kojom je neponovljivo mapiran jedan grad, a taj živopisni urbanitet skoro da je stvarniji na stranicama "Sarajevskog Marlbora" nego u izravnom susretu. Poduhvatiti se s povelikim prostorno-vremenskim odmakom nadopisivanja davno zaokruženog ciklusa priča koje se vole i...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
20. studeni 2024 22:00