Od četiri hrvatske nacionalne opere, u novoj sezoni jedino relativno najmanja, osječka, ima sređenu promjenu rukovodećih ljudi i dvije vrlo zahtjevne premijere: “La boheme” G. Puccinija i “Don Giovannija “ W. A. Mozarta.
Osječani su se hrabro odlučili prezentirati jednu od najljepših, ali i vrlo zahtjevnu etapu Puccinijeve operne estetike - “La Boheme”, u kojoj je autor pokazao izvrsno vođenje pjevačkih dionica, uz suptilne finese u dočaravanju ugođaja kao i izvrstan opis ljudskih karaktera sa glazbom.
Mlade gošće
U operi HNK Osijek s novim vodećim ljudima došla je očito i velika i razumljiva smjena generacije pjevača, no to je dug proces pa smo na premijeri slušali još uvijek izvrsnog Vlahu Ljutića kao Marcella, Berislava Puškarića u ulozi Colline, preciznog Slobodana Cvetičanina u liku Schaunarda, Predraga Stojića kao vrckavog Parpignola. Rodolfa je predstavio gost iz Koreje Won Whi Choi, solidan i siguran. Mlada i očito perspektivna Tanja Ruždjak u ulozi Mimi i mlada Ilijanu Korač, koja nas je oduševila kreacijom Musette, nisu članice osječkog teatra već gošće. Redatelj Petar Vujačić striktno je poštivao radnju opere, scenograf Đorđe Jandrić lijepo je rješavao nevolje što ih nosi svaka izvedba u tom uskom prostoru, kostimograf Neven Mihić efektno je oblikovao kostime.
Usklađenost izvedbe
Mladi dirigent Filip Pavišić vrlo je pažljivo određivao tempa i pazio da preciznost izvedbe uskladi s mogućnostima svih pjevačkih dionica solista, zbora, kao i dječjeg zbora Osječkih zumbića.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....