LOŠA KAZALIŠNA POLITIKA

‘Hrvatski glumci uvijek igraju isto te se pretvaraju u malograđane, koji misle da ih samo Krleža zaslužuje‘

Predstava Naš razred

 Gavella
Naša najuglednija kazališta i dalje zapošljavaju dramaturge. Je li njihova odgovornost što je naše kazalište samodovoljno i zatvoreno? Dijelom svakako. Najveća je pak odgovornost na ravnateljima

Tadeusz Słobodzianek, 68-godišnji poljski dramatičar, kazališni direktor i kritičar, napisao je desetak drama, pojma nemamo kakvih, jedino znamo da je njegov "Naš razred" možda najhrabriji moguć a umjetnički oblikovan rad o Holokaustu i njegovim temeljima koji smo ikad čitali i gledali. Andrzej Saramonowicz jest deset godina mlađi poljski scenarist, redatelj, isto novinar. Jedva nešto znamo o njemu, osim da vješto piše vedre budalaštine i da mu je komercijalan uspjeh zajamčen. Njihove dakle kazališne komade, "Naš razred" i "Testosteron", režirao je u Zagrebu 68-godišnji Jasmin Novljaković, prvi lani u travnju, drugi ovog rujna. Novljaković je jedini naš aktivan znalac poljskog teatra, režiju je završio u...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 03:24