Dvojica naših gradonačelnika prognala turbofolk i cajke iz javnih prostora. Kažu da se zna kulturni identitet njihovih gradova kojem ta glazba ne pripada. Pošteno. Građanski i zaštitnički od mogućih utjecaja na puk, sluh, moral, etc. U privatnim prostorima birtija i klubova mogu zavijati do besvijesti, izgovarati prostote i nuditi cice " na izvol‘te" iako bi publika a među njom kažu i vrsni intelektualci dr, prof, ing..., i u javnim prostorima bila zapravo ista. Zabrane, dakako, nikad nisu osobito popularne, pa ni djelotvorne a često su i kontraproduktivne. Pitam se hoće li se u tim gradovima broj ljubitelja turbofolka smanjiti, ili će se broj birtija koje nisu javni prostor povećati? I sad neću dramiti može li se ili ne može narod odgojiti e da bi znao što je dobro...
PIŠE J. MARTINČEVIĆ
‘Voljela bih znati koja je točno razlika između golih cica na cajkama i golih guzica Leta 3‘
Glasači na Dori bi drugi put mogli biti osviješteni gradonačelnici koji zabranama čuvaju kulturni identitet, predlaže naša kritičarka
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....