Engleski trio The Staves tvore sestre Jessica, Camilla i Emily Staveley-Taylor, "izronile" su 2009. na folk sceni koja je iznjedrila i Lauru Marling, a da nisu bezveze ukazuje i da su već naredne surađivale s Tomom Jonesom te nastupale s Bonom Iverom koji im je producirao drugi album "If I Was" (2015) dok su im debi "Dead & Born & Grown" (2012) producirali Glyn i još priznatiji producent Ethan Johns.
Nakon šest godina "Good Woman" u produkciji Grammyjem nagrađenog Johna Congletona prvi je pravi novi album sestara Staveley-Taylor koje se na njemu bave smrću majke, raskidima ljubavnih veza i rođenjem Emilyne kćeri. Ciklusom života, reklo bi se, a kojem pristupaju poetično i filozofski dočim je njihova glazba sada smještena nadomak kantautorica iz Laurel Canyona poput Carole King, Joni Mitchell i Linde Ronstadt. Čujno je i njihovo englesko folk-rock podrijetlo, no ipak prožeto američkim soft-rock i adult-pop zvukom 70-ih i 80-ih.
Glavno oružje The Stavesa su anđeoske harmonije, slatke melodije i senzibilna lirika u kojoj nada i optimizam uspijevaju nadići bol zbog majčinog odlaska, a iza njihovog čednog i staromodnog imidža prodire nezadovoljstvo patrijarhatom. Problem je tek taj što njihove nježne balade mogu slušatelja uljuljkati u san jer nisu kontrapunktirane pokojom oštrijom, dramatičnijom i grubljom pjesmom.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....