Moby se polako vraća u formu, bez velikih ambicija

ZAGREB - Već deset godina kod Mobyja je sve na neki način povezano s antologijskim albumom “Play”. Briljantno izveden spoj downtempo elektronike i prastarih southern-blues napjeva  našao je put do devet milijuna kupaca. 



No, “Play” mu je još  zakomplicirao nastavak karijere jer su sljedeći albumi prečesto uspoređivani s monumentalnim prethodnikom. Logična pretpostavka da će mu koristiti promjena izričaja izjalovila se na slabašnom lanjskom dance albumu “Last Night”.



Niskobudžetni album




Još jedan sličan promašaj bio bi pouzdan znak dublje kreativne krize, ali novi album “Wait For Me” otklanja takvu opasnost. Moby se vraća u formu, doduše bez prevelikih ambicija, s niskobudžetnim albumom koji je snimio u priručnom kućnom studiju, inspiriran predavanjem Davida Lyncha o prednostima kreativnog procesa izdvojenog iz tržišnog natjecanja.



Kabaretska pjevačica




Lynch se naknadno uključio u projekt kao autor videospota za najavni singl, većinu vokalnih dionica snimila je Mobyjeva njujorška frendica i ne baš poznata kabaretska pjevačica Amelia Zirin-Brown, dok je završni miks povjeren iskusnom Kenu Thomasu (Sigur Ros).



“Wait For Me” dopadljiva je mješavina instrumentalne “sobne” elektronike i melodičnog dream-popa, s najboljim momentima na singlu “Pale Horses” i u naslovnoj pjesmi. Zanimljivo odstupanje predstavlja “Mistake“, jedina pjesma s naglašenijom gitarom i Mobyjevim vokalom. Zvuči kao odjek mančesterske frakcije new wavea i vjerojatno će zauzeti istaknuto mjesto u njegovu koncertnom repertoaru.


Ilko Čulić
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 23:42