Koliko li je samo glazbene ljepote i veselja priredio Hrvatski barokni ansambl u nedjelju 28. veljače na svom redovnom jednomjesečnom koncertu u Hrvatskom glazbenom zavodu. Kormilo umjetničkog vodstva ovaj je put preuzeo vrstan oboist i svirač blok flaute Stjepan Nodilo, nazvavši program "Telemannia" po autoru Georgu Philippu Telemannu čija je glazba ispunila cijeli raspored.
Pa ako se stari majstor ponekad učinio i pomalo dosadnjikav, pogotovo u popularnijem društvu Vivaldija, Bacha ili Haendela, ovaj put bivajući sam sa svojim pomno odabranim djelima doista je dozvao " Telemanniju" kao obrazac izvrsne glazbe svog vremena. Štoviše, slušajući "Fantasia polonaise", pastiš sastavljen od Fantazije za violu da gamba i Rukopisa iz Rostocka, učinilo se da ispod starog Telemannova kaputa vire i Brahms i Liszt sa svojim obradama mađarske glazbe! Poljski, mađarski, ili neki treći plesni uzorak etno naznaka očito je uvijek činio čuda, pa tako i u starog Nijemca čiji je polet i majstorstvo virtuoziteta obradio ugledni gambist Mauro Colantonio.
Sam je sudjelovao i u izvedbama dvaju Telemannovih koncerata uz sjajnog Nodila s blok flautom i oboom te odličnom violinisticom Helgom Korbar, da bi se svi zajedno našli u završnoj uvertiri - suiti "Burlesque de Quichotte", duhovitoj posveti vitezu tužnoga lika. Bila je to večer virtuoznog i preciznog muziciranja barokne glazbe, stilski i sadržajno atraktivno osmišljena na veliko zadovoljstvo još uvijek lokdaunovski malobrojne publike u dvorani, ali i mnogih koji su izravno pratili prijenos na Trećem programu Hrvatskoga radija i platformi Hrvatskog baroknog ansambla.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....