Bettye LaVette (74) iz Michgana R&B i soul singlove počela je snimati još kao tinejdžerica, realizirala je i nekolicinu hitova tijekom 60-ih, a 1972. godine radila je na debiju za Atlantic, koji je na koncu ostao nedovršen i neobjavljen, a ona je pala u zaborav, osim kod engleskih zaluđenika "sjevernjačkim" soulom.
U 80-ima je uspjela objaviti jedan dobro ocijenjen album, no procvala je tek kad ju je 2005. godine pod okrilje uzela diskografska kuća Anti, za koju je snimao i Tom Waits.
Bili su to vintage soul i R&B albumi kakve je posljednjih dekada teško naći, a nakon kolekcije Dylanovih pjesama u posve drugačijem ruhu, "Things Have Changed" (2018.), renomirana kuća Verve nedavno je objavila kolekciju klasika iz portfelja crnoputih heroina poput Billie Holiday, Nine Simone, Ette James i Ruth Brown, kojima Bettye ovim izdanjem odaje počast.
Rezultat je nešto predvidljiviji nego u slučaju njezinih obrada Dylana, no ništa manje zamaman komad rhythm & bluesa iz kojeg Bettye svako toliko sklizne u jazz, soul, gospel i blues. Njezin zadimljen, iskrzan, napukao i dubok glas blizak je i onom Tine Turner iz 60-ih i 70-ih, a "Blackbird" The Beatlesa neočekivani finale klasičnog R&B albuma koji nema veze s onim što danas podrazumijevamo pod tim pojmom.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....