Kada se najavljivala premijera animiranog filma "Slučajna raskoš prozirnog vodenog rebusa" redatelja Dalibora Barića, pisalo se kako je to "filozofsko-revolucionarni, animirano-igrani, kolažno-rotoskopski foto-krimić", u čijem su središtu "Martin, koji se pokušao boriti protiv sustava i sada je u bijegu, i Sara, konceptualna umjetnica kojoj se pridružuje u revolucionarnoj komuni na selu".
Zašto konceptualna umjetnica, pitamo Barića na početku našeg razgovora. "Naprosto je lik umjetnice u funkciji naše priče. Nije bio unaprijed zamišljen, dogodio se u hodu, dok sam pisao. Sara izvodi performanse, što mi je više odgovaralo jednoj alternativnoj sceni koju sam nastojao prikazati. Želio sam napraviti apsurdnu situaciju po uzoru na filmove Luisa Buñuela. Njezin se nastup, naime, potpu...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....