Film "Influencerica", posveta ludilu društvenih mreža švedsko-poljskog redatelja Magnusa von Horna koja je ušla u službenu selekciju prošlogodišnjeg festivala u Cannesu, počinje igrati u hrvatskim kinima od subote, 6. ožujka.
U središtu priče je fitness-influencerice Sylwija koju kamera prati tijekom tri dana. "Energetična i predana svom poslu, Sylwijina javna persona pršti zaraznom pozitivnošću, no u intimi četiri zida njezina prpošna osobnost postaje hladno povučena i otkriva bolnu prazninu ispod brižno izgrađene blještave fasade", ističe se u najavi.
"Iako je kao zvijezda društvenih mreža okružena odanim zaposlenicima i stotinama tisuća obožavatelja, Sylwia žudi iskusiti istinsku prisnost. Kada s fanovima podijeli svoje osjećaje usamljenosti, zauzvrat dobije više nego što je očekivala", dodaje se.
Kritika je hvalila film kao jedno od prvih ostvarenja uopće koje se na kvalitetan način pozabavilo tom temom i kao uradak koji, umjesto da postane osuda društvenih mreža, hladne glave promatra svijet influensanja onakvim kakav on i jest: kao cjelodnevni posao.
Prikazan je na prestižnim međunarodnim festivalima kao što su oni u Rotterdamu, Göteborgu i Tallinnu te u natjecateljskom programu Zagreb Film Festivala 2020.
U hrvatskim se kinima prikazuje u distribuciji Zagreb Film Festivala, a kinopremijeru ima u okviru Ženijalnih dana, tradicionalne filmske manifestacije, posvećene Međunarodnom danu žena, koja će se održati od 6. do 8. ožujka. U prvom tjednu moći će ga se pogledati u 20 kina.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....